cossie power Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det var dagens... Har aldri sett et skikkelig bra 3M-produkt med lim i bildet! Sandpapiret duger vel, men det må være det eneste. Alt som har med lim å gjøre, og som er merket 3M, holder jeg meg unna. post-it lappene er funnet opp av 3-m......de funker godt......:ahahahhaha: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 post-it lappene er funnet opp av 3-m......de funker godt......:ahahahhaha: Her tar du feil! Dette kan jeg! Den som fant opp Post-It lappen var Michelle som var venninna til Romy. De spillte forøvrigt inn en film om det også. Den heter "Romy and Michelles High School Reunion" eller "Blond og Blondere" på norsk. :wonder: Ingen vits i å diskutere DETTE mer, så.:ahahahhaha: Mvh Pål (6 dager igjen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 (6 dager igjen!) til? spent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 tipper på at første lasset med us-amps og RE kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 tipper på at første lasset med us-amps og RE kommer.. :wonder: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hehe. Det er godt dere diskuterer. Jeg har i alle fall fått gode svar. Takk :) Hilsen trådstarter Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hehe. Det er godt dere diskuterer. Jeg har i alle fall fått gode svar. Takk :) Hilsen trådstarter Du er sikkert veeeldig fornøyd, og lurer sikkert ikke på hvor mange raringer det er på dette forumet ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Du er sikkert veeeldig fornøyd, og lurer sikkert ikke på hvor mange raringer det er på dette forumet ;) Det er jo det som er så fint med dette forumet, er det ikke :D Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg er ikke rar asså:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 det var kjekt at dere gjorde så mye ut av dette for da lærte jeg litt mens jeg leste å små ledde litt av dere :) koser meg med sånne diskusjoner ojee:) :crazysant: siden det er jul :crazysant: Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 kikker på siden deres nå og ser at dere har et rødt og et blangt lim er det noe haft forskjell på disse to eller er de kun farge ? er vel kansje en grunn for at den ene er rød ..... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 kikker på siden deres nå og ser at dere har et rødt og et blangt lim er det noe haft forskjell på disse to eller er de kun farge ? er vel kansje en grunn for at den ene er rød ..... Det er ingen forskjell utover fargen. Grunnen til at vi må ha to forskjellige er at det røde kan gjennomfarge på lyse vinyler så hvit blir til rosa:) Og grunnen til at vi ikke bare har klart er fordi det klare limet syns mye dårligere når du sprøyter det, dvs det er vanskeligere å se hvor du har lagt på lim og ikke. Det er ikke så farlig for en som bare skal bygge en basskasse, men for de kundene vi har som bruker dette daglig så er det bedre å bruke det røde limet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 skjønner skjønner :) skal trekke nederste delen av dørsiden i audien og hele bagasjen så kjekt å kjøpe kvalitet først som sist. biltema blei som smøring på skai by the way....... takk for svaret Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg