Gå til innhold

Min 940 Turbo... :o)

Ranger emnet


Volvojinta

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk.. =)

 

Merkene på bakluka skal nok helt sikkert bort hvert ja, men det embleme i grillen skal nok ikke på... He he!!

 

Henta den i Kristiansand så trur muligens skiltene er derfra ett sted, stygge er dem hvertfall..

Men jeg skal hvertfall ikke ha de nye me det norske flagge, STYGGEST skilta jeg har sett noen gang...

 

Jeg trenger emblemer! Dårlig med pynt i juletreet i ungkarsboligen her

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var å hentet skilter til bilen min på BT for et par dager siden, så sa hu i kassen at "..du trenger ikke å få den nye typen altså"

Det kunne jeg velge selv, og om jeg tok de nye så kunne jeg godt få med noen hvite lapper som jeg kunne klistre over..

 

Jeg spurte når jeg var på biltilsynet å viste 240`n på torsdag jeg og da sa dem at man bare fikk den nye typen vis man bestilte nye skilter nå... =/

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

 

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har endelig bilen min fått nye dempere, blei som en ny bil etter at jeg bytta ut de GODT brukte dempera som satt der når jeg kjøpte den..

 

Kjøpte Bilstein Sprint foran og Sport bak siden dem ikke hadde sprint bak på lager... Men men!

 

Og nå ser jeg at bilen blir nok litt lavere til sommer`n, ALTFOR stor klaring mellom hjulet og hjulbuen jo.. :) Fysj!

 

Snowcaps er også blitt satt på og Sparco rattet er satt inn... Gromt!!

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

 

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Meget pen bil =) Skulle det være noe jeg kunne pirke på,så må det være at lykteviskerne er tatt bort,men det er fortsatt hull.Men det er jo en bagatell :) Gratulerer med ny bil! :)

 

EDIT : Kjenner flere somhar registrert i år som har fårr skilter som er helt hvite :) Så det skal gå an det gitt. Mulig det er forskjell på kuXen du møter hos B.T.De har alt for mye makt og de liker det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt nye biler av bilen... :)

 

Første som ble gjort var vel å sette i rattet mitt, kan ikke ha en bil uten det.. :)

 

PC300024.jpg

 

Siden ene demper`n foran frøs i vinter og alle egentli var rimelig ferdige så måtte jeg jo handle ny..

Valget var jo ikke så vanskelig, ble en tur til Pedersen Racing og handle Bilstein Sprint dempere..

Noe jeg ikke har angret på.. ;)

 

DSC00272.jpg

 

Sånn så den ut i forje vinter, stjelte vinter hjula fra 240`n jeg hadde, så litt stusselig ut me 15"...

 

DSC00389.jpg

 

Litt søt også da... =D

 

PC300012.jpg

 

Når våren kom måtte jeg handle inn noen nye felger, R felger.. :D

Det var jo veldig stort me 17" når jeg bare har hatt 15" på 240`n.. He he..!

Ble kjøpt inn lange hjulbolter, hjulmuttere og MASSE spacer samtidig da innpresset på felga er litt "feil"..

 

DSC00054.jpg

 

Så fikk jeg lyst på nye bremseskiver, så kjøpte slissa og borra Black Diamond skiver...

 

DSC00288.jpg

 

Så fikk jeg tak i noen billige felger, kjekt å jobbe på Volvo når man kjører Volvo... :)

 

DSC00231.jpg

 

Siden sjåfør stolen var litt ødelagt måtte det handles nye, og da ble det selvfølgelig bøttestoler... :D

 

P5020173.jpg

 

Og kan jo ikke ha bøttestoler uten 6 pukt seler... (Hi hi..)

Så da ble det seende sånn ut...

 

DSC00387.jpg

 

Ett bilde av Co-Criver`n min...

Sikkert mange som lurer på hvorfor jeg har Pooh Racing på siden av bilen, har vel mye å gjøre me han som sitter i stolen her...

 

Pooh.jpg

 

I tillegg har jeg satt på 3" JT anlegg.. *gromt*

 

Så har det blitt handlet inn Superflex foringer som skal på i løpet av kort tid håper jeg...

 

Nye styrestag, endeledd og mansjett ligger å venter så håper den blir bra å kjøre etter at det kommer på..

 

Og noen bilder tilslutt... :)

 

PC300014.jpg

 

P5020161.jpg

 

DSC00328.jpg

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

 

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår