Gå til innhold

Bilder/filmer av bilcrossbiler!

Ranger emnet

bakkiz

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vis dere går inn på http://www.oleopel.com så lgger det bilder og litt historie om RCN bilen min der under "min hobby" og noen av bilcross bila minne under "bilcross bilder" ikke bare mine bilcross biler da, men i denna familen vertfald...

har en go del flere bilder på PC'n og enda flere i fotoalbum samlinga mi hjemme

for se hva jeg for til ,med å fo lakt de ut;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal faktisk ikke være så værst... en kompis av meg som eier den, og den ska visst være grei å kjøre...

Okei, er ikke sikkert den er så værst;) men må vell spinne for mye når det er bløtt?

takk for linker folkens;) Legger ut bilder i kveld jeg å. Skal straks reise på skola nå så har ikke tid nå:P

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråke må da være lov .-) Er jo tross alt bilcross...

Ble kalt inn til juryen på Melhus når jeg kjørte Fiat`en min jeg også pga støy..

Men ba de måle den ifølge boka om de ville noe..

Bråkte jo ikke noenting på 4-5000 o/min.. Men når jeg passerte 8-9000 derimot.. hehe..

Men det er jo ikke ulovlig ifølge boka da.. bare fryktelig morro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra bilen min på mitt første løp;) Den gule ascona`n!

første runden jeg kjørte med bilcrossbil på bane:D

P6170327.jpg

P6170328.jpg

Så kom andre heat da. jeg fikk starten, men var alt for ivrig å snurra. Å bak meg kom jo resten av folket å det endte med at en volvo smalt i fronten på meg:( Så da ble det stopp å jeg fikk lyst til å grine;)

P6170336.jpg

Men når man har ivrige kamerater og pappa i depoet ble bilen retta oppigjenn. Men radiatoren min var helt ødelagt så fikk ikke kjørt mer den dagen. Men ble mer kjøring dagen etter;)

P6170340.jpg

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider