bakkiz Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Dårlig med respons fra folket her? ingen som har bilder fra løp som du ser bilen min på? har kjørt løp på Drevsjø, Tynset, 2 dagers i Elverum, Stor elvdal (koppang) og det siste løpet som var på tynset. husker ikke datoer skjø. Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ligger bilder i fra harstad og evenses motorstadion:D http://pic5.piczo.com/raggizz/?g=6388307&cr=5 og http://pic5.piczo.com/raggizz/?g=22687567&cr=5 Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Den malibuen bråkt iallefall noke heilt hinsides, nesten så det va plagsomt når den drog på forbi der me stod.. han som eier den va usikker på å stille til start med den i tilfelle den ikke fikk kom gjennom teknisk pga lyden... hørte ikke min egen bil da han lå litt foran meg ut fra start:S visste ikke når eg skulle gire(har ikke turteller) Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe. det problemet har jeg hatt å. bilene siden av meg bråker så høyt at jeg itte hører min egnen;) har itte turteller jeg heller så. men blir det i vinter;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe. det problemet har jeg hatt å. bilene siden av meg bråker så høyt at jeg itte hører min egnen;) har itte turteller jeg heller så. men blir det i vinter;) det kommer jeg til å slite med også... har orginalt eksosanlegg så høres ikke så godt akkurat... hører forgasseren bedre nesten *whooop whooop* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe. Da anbefaler jeg å sette inn turteller. er så kjett når du har max turtall å itte hører det sjøl;) hehe. Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 min bilcross bil på trening volvo 240 me b23a motor og 2.5toms eksos :D :tannløs: Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 har en film som jeg filma innen ifra tidligere i år...ser ikke noe spessielt..da lexanruta er enormt slitt osv... men ser no litt... var fra finale der dame og junior ble kjørt sammtidlig..litt moro da..hehe =P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 legg ut link til den da vell;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 her er ett filmklipp av min motor sine siste minutter da ...hehe... fikk ikke til med den andre fila... den ble for stor Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ligger noen bilder fra Eikås på http://www.hhenr.com Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 her er ett filmklipp av min motor sine siste minutter da ...hehe... fikk ikke til med den andre fila... den ble for stor hehe. Det er bilen din ja;) lo godt når jeg so denna første gangen:D hehe. synd med havariet da:P Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hehe. jess.. ska prøv å legg ut den andre snart..må få filen mindre da.... Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 her er bilder av første bilen min Audi 80 Gls såm nå er solgt =( førsteløpet med 1,6 =P jor det jevlig bra syntes jeg .. hadde en 3. valg i a-finale mn fucka opp lå på andre å snurra i en voll =( senere i sesongen med en 1,8 90 hk =/ var fri for svart maling til panser =( her med 2,0 rekke femmer å 115 hk =P nye eiere å ny farge .. usj :P lånte del litt i 06 sesongen .. den kicker enda ass da :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 2006 sesong bilen min (fortsatt junior) =P 1979 vw polo 1,1 45hk .... sån var den når eg fikk den ! Motor å forstilling flernet å bilen dampvasket ! inn her skal det en 1,8 90 hk å bunnramma fra golf 2 =P Motor å forstilling ordnet å sekefjerer ! =D skjermer breddet 5cm byner å ligne noe Senket å stivet av bake ;) litt lav kanskje =P endeli ute av garagen .... 2,5" eksos å ei simoni potta .. veier ca 650-700kg totalt ... nesten ferdig malt å klar til løp (etter akutt motorskifte ... ) fint å pænt =) etter første løpet (usker ikke plaseringa mn var vel a-finale) her er senere i 06 sesongen når bilen har fådd seg 2,0l fra ei audi 80 stv .. 115 hk å var plaga heile sesongen med koking elektronikk osv ,,, sån som bilen står nå så har den radiator bake ... ingen problemer med kjøling .. å holler på med å putte insprøytninga fra en 1,8"gti" motor i den ! ;) så jeg aner ikke hvor mange timer jeg har brukt på denne men det er en GOD del men brukt under 6000 på den .... Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg