Gå til innhold

Qxl dritt eller fakta?

Ranger emnet


runarjoh

Anbefalte innlegg

Dette er bare en motstand som lurer motoren til å tro at det er kaldere enn det er, og skal dermed gi mer bensin. Jeg er svært skeptisk, og 300kr er en dyr motstand...

Det meste som høres for godt ut til å være sant ER faktisk det.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye god lesing på spørsmål og svar delen under annonsen. Anbefaler alle å lese for en god latter.

 

Eksempel:

Svar fra Cecca87

hehe, trur du ikke skjønner dette helt, dette har ikke noe med luft tilføring til motor, denne lager ett signal som sier at luften som kommer inn i motoren er kald ! og da bytter motoren om på mixen ! mere luft mindre bensin, hva gjør en intercooler ? jo den kjøler ned motoren for at den går BEDRE, og alle vet jo at desto mere luft desto mere fart ! for luft temperatur måleren måler jo luft temperaturen ! denne stenger ikke for noe luft eller noen ting, Luft mengde måleren skal ikke røres !

 

Flere gullkorn:

ja, men dette fungerer på samme måte, bare at du har jo ikke intercoller, du har en chip som forteller ECU at lufta som kommer inn i motoren er kald

 

No shit!:

Svar fra Cecca87

den passerr på bilen din og gjør så motoren bruker mere luft en bensin !

 

Fyren skulle vært rullet i tjære of fjær.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Er litt morro å se at folk faktisk biter på å betaler 300kr for slikt piss.

Faen hva dette landet er fult av idioter. Passer 99% av alle biler. HEHE...

 

Står at den skal kobles på inlet air temprature sensor. Og om du ikke er så heldig å har slikt elektronikk på din bil, så kan den kobles på div annet for å gi effekt... haha. Bedre med ti bananer i potta og en diffen enn detta produktet her...

 

jeg kan ikke slege med fast pris føre jeg har 6 positive karakterer, og det første varelagere jeg fikk på 100stk ble utsolgt etter 2 dager, men når auksjonen er ferdig har jeg ett nytt, så det blir noen få dager og vente

 

Sier dette litt også.. hehe. Solgt 100stk, og ikke fått 6positive tilbakemedinger ennå. hehe. mange som føler seg lurte eller....

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, satt å regna litt på hva den guttetassen der har tjent på denne svindelen, og kom frem til 5382kr... Fy og satan... og dette på tre dager...

 

Faen det er penger i dumme mennnesker.

 

 

Fyren skulle vært rullet i tjære of fjær.

Eller tvangspult med slakk kukk.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å feite opp blandinga på,da... gir sikkert litt krutt hvis man drar falskluft fra før eller har masse gørr i dysene... :D ...det der er mopedtrim på lavt nivå: "Hvis vi bare tømmer bensin inn i motoren fra en 10-liters bøtte så har vi,utregnet fra forbruket,3 356 hk i en TS50X..."

 

Dusten skjønner jo ikke engang at en IC bare kjøler ned oppvarmet luft,den "tilfører" ikke luft til motoren...alt den gjør er å øke densiteten.

 

Men,sånn går det for de som har penger nok men ikke vett til å sette seg inn i hvordan motoren faktisk virker...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart den bruker mindre luft enn den gjør av for mye bensin!

Og det er lengre til London enn med fly....:D

 

"Hvis vi bare tømmer bensin inn i motoren fra en 10-liters bøtte så har vi,utregnet fra forbruket,3 356 hk i en TS50X..."

 

:lol:

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår