saab9000 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Så en sølv A6 4,2 liter idag. Herlig lyd når han dro på :) Så åsså en Svart RS4 MTM, Den var det en gammel mann som kjørte. BD registrert. Den var tøff. Har dessverre ikke noe bilder, gikk hjem fra skolen da. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Idag så jeg en rød Ford Lightning :) Grei bil det,hehe :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Spotta en maserati 3200. Trur det er det den heter. Relativt ny. Fikk dessverre ikke høre noe motorlyd, for vi lå par biler bak. Men når en kort 2 felts kom, ble han bare borte :D Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Idag så jeg en helt ny Audi s8. Svart av fargen. Den så jeg på esso i Rauland(vinje) Rå bil:) Noen som vet hvor mange hk det er i en sånn? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Så åsså en Svart RS4 MTM, Den var det en gammel mann som kjørte. Hvilket karroseri? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Bilder er vist en kul ting har jeg hørt :P Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvilket karroseri? Et slikt et http://www.audiforums.com/models/rs4/images/2001-Audi-RS4.jpg Gikk hjem fra skolen, har ikke med camera da;) Å de gangene jeg har med kamera så ser jeg ikke noen tøffe biler. Men idag ned fra Rauland så jeg en bredda rx7;) På glatte vinterveier, han lekte seg litt i svinga kan du si;) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCSports Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Den har regnr. BD27425. Han er lege og bor i Skien. en er MTMtrimmet. 2000/2001 modell. Gamle karosseriet... Siter 09 Mercedes GL 320 CDI 09 Mercedes C 220 AMG Tenorite Grey 13 Mercedes Vito 116 CDI 4X4 med ALT utstyr (x) 09 Passat 4M R-line med ALT utstyr (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Den har regnr. BD27425. Han er lege og bor i Skien. en er MTMtrimmet. 2000/2001 modell. Gamle karosseriet... Okey, Lege ja;) Hehe. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg så en Nissan Skyline idag kveld. Trur den var sølv farga! Var hvertfall grom lyd når han dro på:) Kjennskaper til denne ? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porri Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 du får nok se mer til den skylinen der i løpet av gatebilsesongen til våren;) hehe er ikke nok HK i den ennå Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Jeg så en Nissan Skyline idag kveld. Trur den var sølv farga! Var hvertfall grom lyd når han dro på:) Kjennskaper til denne ? Røde skilter? Sett den uten for esso på grasmyr.. Trur eieren jobber der.. Røde skilter? og høyre styrt? Tøff bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 du får nok se mer til den skylinen der i løpet av gatebilsesongen til våren;) hehe er ikke nok HK i den ennå Er det ikke:eek: Synes da den går greit, men mye vil ha mer.:driving Er forøverig min bil. Har stått litt på Esso Grasmyr, har jobbet på videoanlegget der. Finner flere bilder på Bilen min Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Jeg vet ikke om det var røde skilter eller høyre styrt, for det var på kvelden. Men han kjørte ut mot Goberg. Men trur det var den til bmw335:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Den har regnr. BDxxxxx. Han er lege og bor i Skien. en er MTMtrimmet. 2000/2001 modell. Gamle karosseriet... Naboen sin. Samme eier siden den var ny. Var den jeg brettet baken på en ascona B rundt. Asconaen kunne jeg ikke åpne bagasjelokket på. Men RS4`n hadde kun en ripe i fangeren og knust blinklys :eek: Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg