Gå til innhold

Sponsa linker..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enig i at de sponsa linkene tok brått litt overhånd, men jeg er også fullt forsåelsefull for dette ettersom jeg veit hvordan det er å holde en internettside oppe. Spesielt når vi prates såpass størrelse som bilforumet er blitt etter noen år! ;)

 

Jeg er aktiv bruker og er innom BF flere ganger om dagen, så jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot å betalt noen lapper i året for medlemskap. (og som nevnt over: da spiller man mye av vakum-huene her og)

Er dette noen gang blitt seriøst vurdert? Eller skal det kun være et åpent forum? :)

 

Positive med åpent forum er jo bla.a at hvis man vil kjøpe og selge ting brukt er dette betraktelig mye letter vil jeg tru :)

 

Hei du!

Det har seff vært oppe hos 'rådet' før og vi har også hatt mulighet for å donere spenn via Paypal! Detta funka heller rææææ ræva så vi tør rett å slett ikke å lukke det og kun ha det åpent for betalende. En annen ting er at ca 50% av de som besøker bilforumet faktisk ikke logger inn eller har noen konto i det hele tatt.

 

Google ads har kommet for å bli og hvor de blir plassert kommer også til å variere. Hvis man absolutt ikke vil se Google Ads kan man bare laste ned Firefox! Men da må man huske man ikke er med å bidra til felleskapet.

 

Vi jobber fortiden også med en rekke nye funksjoner som kommer til å doble utgiftene vi har i dag og vel så det. Da gjelder det at inntekt sia på forumet holder seg i det minste nøytralt i forhold til utgiftene!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Det har seff vært oppe hos 'rådet' før og vi har også hatt mulighet for å donere spenn via Paypal! Detta funka heller rææææ ræva så vi tør rett å slett ikke å lukke det og kun ha det åpent for betalende. En annen ting er at ca 50% av de som besøker bilforumet faktisk ikke logger inn eller har noen konto i det hele tatt.

 

Google ads har kommet for å bli og hvor de blir plassert kommer også til å variere. Hvis man absolutt ikke vil se Google Ads kan man bare laste ned Firefox! Men da må man huske man ikke er med å bidra til felleskapet.

 

Vi jobber fortiden også med en rekke nye funksjoner som kommer til å doble utgiftene vi har i dag og vel så det. Da gjelder det at inntekt sia på forumet holder seg i det minste nøytralt i forhold til utgiftene!

 

Vet ikke om dere har penger per klikk annonser eller hva, men hvis dere kun har vanlige annonser har det jo ingen ting å si for "fellesskapet" om noen ikke ser disse annonsene :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere har penger per klikk annonser eller hva, men hvis dere kun har vanlige annonser har det jo ingen ting å si for "fellesskapet" om noen ikke ser disse annonsene :)

 

Hadde du kjøpt en annonse ingen hadde sett? Dessuten har vi betalt pr klikk på Google :)

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100-200 kr i året på lik lik linje med de andre bil klubbene i norge hadde jeg ikke hatt noe imot nei.. man gjøre det slik at man f.eks må være medlem for og poste , men kan lese gratis..

 

vis man går ut i fra at halvparten av medlemmene er aktive og betaler en sånn avgift/kontigent så har man staks enb del penger..

 

100kr gir da 1.2 mill..

200kr gir da 2.4 mill

 

hvor langt holder det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100-200 kr i året på lik lik linje med de andre bil klubbene i norge hadde jeg ikke hatt noe imot nei.. man gjøre det slik at man f.eks må være medlem for og poste , men kan lese gratis..

 

vis man går ut i fra at halvparten av medlemmene er aktive og betaler en sånn avgift/kontigent så har man staks enb del penger..

 

100kr gir da 1.2 mill..

200kr gir da 2.4 mill

 

hvor langt holder det??

 

vi vil ikke melke medlemmene mer en nødvendig.

vi er veldig glade for at folk er lojale og bruker forumet mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100-200 kr i året på lik lik linje med de andre bil klubbene i norge hadde jeg ikke hatt noe imot nei.. man gjøre det slik at man f.eks må være medlem for og poste , men kan lese gratis..

 

vis man går ut i fra at halvparten av medlemmene er aktive og betaler en sånn avgift/kontigent så har man staks enb del penger..

 

100kr gir da 1.2 mill..

200kr gir da 2.4 mill

 

hvor langt holder det??

 

Dette er neppe en realitet! Ikke i nærheten av så mange som hadde betalt. Dessuten alle som ikke har sett bilforumet må betale før de får se noe.

 

Forum skal være gratis!!

 

:)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår