Gå til innhold

ØK: Billig bil med bakhjulsdrift

Ranger emnet

Sannor

Anbefalte innlegg

Jeg har en Volvo 340, 85 modell, bakhjulstrekk,manuell gir, eh renault motor, To sett sommerdekk på alu, piggdekk på stålfelg. Eu ok fram til mai. skilter er på... Pris 5 lapper... alt ok med bil, uten om brytern til varmeapparatet må byttes.. Bulen er billig og bruke og god å kjøre, Bilen er hvit. Så og si uten rust litt lakkrust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Volvo 340, 85 modell, bakhjulstrekk,manuell gir, eh renault motor, To sett sommerdekk på alu, piggdekk på stålfelg. Eu ok fram til mai. skilter er på... Pris 5 lapper... alt ok med bil, uten om brytern til varmeapparatet må byttes.. Bulen er billig og bruke og god å kjøre, Bilen er hvit. Så og si uten rust litt lakkrust.

Har du noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 87mod bmw 320i til salgs...noe rust er det men motoren går veldig bra og jevnt. Den har en skrape lyd ved gass på drag, trodde det først var girkassa. Men den bytta jeg og lyden er ikke borte. Jeg har kjørt bilen med den lyden i et halvt år nå, så det er ingen farlig lyd. Og sikkert en enkel liten fille ting.

Bilen skal inn på eu-kontoll innen mars, men det skulle ikke være no stort problem. Det som burde gjøres før eu-kontroll er og, sveise et rust hull på 2cm i gulvet og et i kanalen, reparer speedometeret og fjerne/bytte knust tåkelys.

Bytta bremser rundbaut i vår og 40mm jamex senkesett godtkjennt i

vognkort. Jeg hadde tengt meg rundt 10000 for den, men kan kansje

gå ned litt i pris. Det kan også følge med et par 16" tsw felger for litt

tilllegg i pris. På de sitter det to bra og to nesten helt nye dekk på...

Og det beste er at bilen står på jevnaker/hønefoss, så ikke så langt unna ;)

P1010385.jpg

P1010378.jpg

P1010904.jpg

Vaset-bmw4.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider