diZrupt0r Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 vil bare si at jeg har fått et bra generelt inntrykk av Golf3 entusiaster i Norge. Senest i går møtte jeg en golf som var ganske lik min egen, lik farge, lik styling.. og sjåføren hilste jaggu golf3-eiere er ikke som andre bileiere! Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by diZrupt0r vil bare si at jeg har fått et bra generelt inntrykk av Golf3 entusiaster i Norge. Senest i går møtte jeg en golf som var ganske lik min egen, lik farge, lik styling.. og sjåføren hilste jaggu golf3-eiere er ikke som andre bileiere! alle som kjører italiensk hilser på hverandre. DET er stas :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 og folk med gamle engelske sportsbiler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Også de med Golf 3! dragcar Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 prøver å hilse på alle de med corrado som jeg ser Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg