maxhp Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg har tenkt å kjøpe en av disse mrekene xelent eller US-AMPS forsterker til å bruke i som lyd(5.25sett) hvilken merke bør jeg helste gå for i prisklasse 2000-2500kr. Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Us Amps helt klart! Denne sammenligningen er som moped mot en moto gp sykkel, nesten ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bare lurer, har du hatt begge to selv eller?? Tviler ikke på at du har rett, men bare lurer på hvilket grunnlag du utaler deg:) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Rett og slett det jeg har hørt av brukere av begge deler. Og US amps er blant de mest respekterte forsterkermerkene på markedet mens Xelent er typisk kinamerke som blir solgt med mangedobbel fortjeneste :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 gå for US AMPS, xelent er noe av det mindre bra jeg har prøvd hittil, har ikke prøvd mye, men synes ikke det var noe gilt. har ikke prøvd US AMPS men hørt mye bra om det i forhold til xelent. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 skjønner ikke helt hva sammenligningen er engang, US amps, uten tvil! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg