X-treme Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 var på en liten skjekk på verkstedet i dag. har et senkesett som jeg ikke har tuv papirer på... Har ikke sjekka åssen sett som står på, men tror det ihvertfall er 40/60mm Kan jeg finne/få tuv papirer av leverandøren av settet hvis jeg har tallene?? eller må jeg ivestere i nytt senkesett?? og er det mulig åfå det godkjent av biltilsynet?? Er quattro-bil Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg har papirer på et lesjöfors senke sett til min quattro, hvis det kan brukes kan jeg sikkert sende de på mail til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg drar opp igjen og låner denne tråden litt jeg. :) Får man kjøpt Lesjöfors senk til 81' GT Coupè? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 jeg har papirer på et lesjöfors senke sett til min quattro, hvis det kan brukes kan jeg sikkert sende de på mail til deg :) jeg kunne godt fått tuv papirene dine på mail..:D kjøpte meg en 80 coupe en dag og den var senket og det var ikke med noe papir på de.. så du er til stor hjelp om du gidder å sende de til meg:D:D mail: steinar_tande@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg