Reset Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er det noen som har noe erfaring med dette? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 ingen som vet? haster litt Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er en grei jobb vis du kan løfte biln. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hei... har en 87 mod 320i.. skal bytte tank selv jeg... har hørt litt rundt og finni ut detta.. du må ned med eksos og løsne driv akslingen, da kan du liksom skli tanken litt ned og bakover. men må nok også opp med baksete for å ta ut nivåføler.. men hos meg er skruer og muttere som holder tanken helt rusta bort nesten, så det blir vel ett helv... å få den nye på plass igjen.. lykke til.. håper du ble litt klokere da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 oki! syns det så ut som tanken var fast i karossen:S men det kunne ikke være mulig tenkte jeg! så jeg spurte bare:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg