ballemann Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 lasergraver for nydelig resultat, eller så e det bare å bruke dremel med en liten fres på :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_performance Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 takker for mangen gode svar. no har det seg sånn at eg har en fyr som kan frese ut platene mine.:) men eg måtte visst greie å skaffe logoen min i et visst format. mente på at eg måtte bruka autocad. eg har rett og slett ikkje god nok peiling til å laga noke som helst i autocad. noken som kan hjelpe meg her? mvh daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 finn autoscetch ja du skjønner sikkert det er mye lettere å forstå eller sving deg med dremel :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 takker for mangen gode svar. no har det seg sånn at eg har en fyr som kan frese ut platene mine.:) men eg måtte visst greie å skaffe logoen min i et visst format. mente på at eg måtte bruka autocad. eg har rett og slett ikkje god nok peiling til å laga noke som helst i autocad. noken som kan hjelpe meg her? mvh daniel Har du logoen på bilde eller tegning så kan jeg konvertere den til dwg for deg(ett format AutoCad bruker). Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_performance Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 finner ikkje bilde med kun logoen på. skal lete litt mer men legger inn et bilde som viser korsen eg vil ha d. men vil ha det med nye logoen. takker for all hjelp:) daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_performance Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 vart litt feil det der. denne logoen eg skal ha. mvh daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ettersom dette er en standard logo av merkenavn er det lettest å høre med ett reklame firma som lager folie, da de har tusenvis av logoer i vektor format ferdig. De har også mulighet til å konvertere til riktig format. Jeg lager KUN kustom! PS! Jeg kan gjøre hele jobben for deg hvis vil. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_performance Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 kor mykkje da for hele jobben? daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Den første logoen ligger her til nedlasting i EPS-format. Fant ikke den andre... Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg