Gå til innhold

Volvo B23/230 kam

Ranger emnet


R-sport Lars

Anbefalte innlegg

http://www.volvo240.dk/main.asp?f=85

 

http://hjem.get2net.dk/bengaard/newpage21.htm

 

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=48858

 

Mener det er flere tråder om dette.

 

Snill trimming/standard.

 

* A - Allround og ganske snill, funker bra til turbo. Mer gufs over 5000 rpm i forhold til T.

* T - Original turbokam, dreiemoment på lave turtall. Lite vits over 5000 rpm.

* M - Økonomikam, dødt som få.

 

 

Mere sportslig:

 

* T5

* H

* K

* VX/VX3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.volvo240.dk/main.asp?f=85

 

http://hjem.get2net.dk/bengaard/newpage21.htm

 

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=48858

 

Mener det er flere tråder om dette.

 

Snill trimming/standard.

 

* A - Allround og ganske snill, funker bra til turbo. Mer gufs over 5000 rpm i forhold til T.

* T - Original turbokam, dreiemoment på lave turtall. Lite vits over 5000 rpm.

* M - Økonomikam, dødt som få.

 

 

Mere sportslig:

 

* T5

* H

* K

* VX/VX3

 

 

Jaja, se før man spør var vel det jeg lærte der....!

 

Tusen takk for linker!

 

Mvh

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår