oledeg Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 ikke noe vondt ment, men finn deg enn annen bil visst du ikke har mye tid,resurser og penger til overs... Ok la oss si, jeg hadde hatt en 40-50 000 til over til å kjøpe bil til drifting. Hva bør jeg kjøpe ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ok la oss si, jeg hadde hatt en 40-50 000 til over til å kjøpe bil til drifting. Hva bør jeg kjøpe ? s13/s14 ifra england, uten skilt blir det jo da. Med skilt hadde jeg valgt en gammel bmw ting :) Min mening da... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 da får du en 240turbo i bra stand som går veldig bra og som har sperre. (ikke esab) Sjekk litt på autodb på 240turbo. eneste er at du må legge av penger til bensin!!!:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 primera med 4wd finnes faktisk.. P10 Nissan primera T4 http://primeracarclub.co.nz/content/view/29/45/ om det er noe særlig opg bygge om til bakhjulstrekk er vel en anna sak.. BTW: finnes kun i høyrestyrt utgave... mest mulig hest i primera?? Kjøp en stk P11 nissan primera og putt inn 1 stk SR20VE med turbo.. godkjening er jeg tvilende til.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Om du skal lære deg å sladde så kjøper du en sierra og sveiser sperre. Det er jo straks vinter og med de pengene så får du ikke et særlig bra eksemplar av 200sx, og den blir jo enda verre når du banger den(som du mest sannsynlig kommer til å gjøre) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Om du skal lære deg å sladde så kjøper du en sierra og sveiser sperre. Det er jo straks vinter og med de pengene så får du ikke et særlig bra eksemplar av 200sx, og den blir jo enda verre når du banger den(som du mest sannsynlig kommer til å gjøre) Høres ut som et godt råd! Begynn med noe som er billigt og erstatte. :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg