Gå til innhold

Erfaringer med Rockford Punch P310 subber?

Ranger emnet

eminate

Anbefalte innlegg

ikke det at jeg trenger så fryktelig bra lydkvalitet..men..

noen forslag til noe annet da?

større serie Rockford?

Kicker?

Soundtream?

Focal?

DLS?

Mye bra blant det du ramser opp der, men for å hjelpe deg trenger vi litt mer info om prisklasse, bilen, musikksmak og hva slags forsterkere du skal drive dette med.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisklassen skal vel være på max 2000kr pr sub. Skal sitte i en 94mod Lancer sedan. Musikken som spilles er mest pop/rock. Ingen strenge krav til at det skal spille superklart og pent, men at det skal være litt trøkk.. men ikke forsinkelse i bassen.

Forsterker har foreløpig ingenting å si, da dette kjøpes inn etterpå. Det satses sikkert på en monoblokk med nok effekt til å drive det som innskaffes av sub.

Spørsmålet er vel om en Punch P310 D4 eller to er bra nok for meg..

Vil helst kjøre med 10" elementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisklassen skal vel være på max 2000kr pr sub. Skal sitte i en 94mod Lancer sedan. Musikken som spilles er mest pop/rock. Ingen strenge krav til at det skal spille superklart og pent, men at det skal være litt trøkk.. men ikke forsinkelse i bassen.

Forsterker har foreløpig ingenting å si, da dette kjøpes inn etterpå. Det satses sikkert på en monoblokk med nok effekt til å drive det som innskaffes av sub.

Spørsmålet er vel om en Punch P310 D4 eller to er bra nok for meg..

Vil helst kjøre med 10" elementer.

Jeg vil vel tro at 4000kr vil skaffe deg mer trøkk og moro enn i de RF'ene der.

Hvorfor vil du ha 2 stk 10"?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss si max 3000kr for 2stk da. Er P310ene virkelig ubrukelige? Har nemlig bestilt to slike. Er det bare å sende tilbake?

Liker 10". Er stort nok for min lille bil. Dessuten har jeg litt plassproblemer. Vet det er små forskjeller, men det er akkurat nok til at jeg ikke kan bruke 12".

Nei, de er ikke grusomme, funker helt sikkert greit.

Mvh

Dag Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider