volvo-r-sport Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Gammalt og godt esab lda 200 (mener jeg det stod på det) og ett par ekstra apparater (tig, elektrode osv). Jeg er veldig fornøyd med esab apparatet, er vel gammalt som hele norges befolkning tilsammen, men ble fortalt av forhandleren att det var ett av de beste apparatene esab hadde lagd. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 HondaR : Tess,Sveisehuset A/S og alle andre som selger esab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 jeg har et Lincoln Sp-170I apparat.. det er på 170A og er lite i størrelse så det er veldig praktisk.. det koster ca 8300.- inkl. mva.. eneste negative med dette apparatet er at det er ikke så mye justeringsmuligheter, men det går til det meste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Moe & Co apparat til 2000,- Funker helt fint :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har et Esab 250amp... husker ikke helt hva det heter! Noe med Power tror jeg! også nytt Kempi slangesett... Er så myke og med vridbar svanehals. Bedre enn det jeg hadde. Kjekt app, selv om jeg ikke har sveiset så mye med det ennå! Er vell sånn punktsveisfunskjon på det. Er kjekt når en sveiser bil Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har et migatronic rallye 150 eller noe slikt husker ikke helt, men det funker bra. Noen som vet om hvor det er bra å få kjøpt tig ac/dc til en rimlig penge. gjerne brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 http://www.finn.no :) Ligger noen ute der til tider. Og ser det var noen som nevnte punktsveise funksjon her, noe jeg synns er ubrukelig i tynnplatesveising i bil. Da man har så mange ulike fuger og tykkelse på platene, at det er bedre å fløge godt med på smeltebadet og heller trene seg opp til å sveise etter som det trengs :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har akkurat investert i nytt sveiseapparat. Får det forhåpentlig idag. kjøpt hos IDG-tools. Cebora 2540T medd Synergic funksjon. pris: ca 18k + mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Kjøpte et brukt (2 år) Esab 180 3-fas. Var ikke helt fornøyd til å begynne med. Men så viste det seg at det stod Feiltematråd på det... Byttet til et kjent merke (husker ikke hva nå, men kjøpte på Tess), og apparatet ble helt perfekt. :) Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirocco guy Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Kemppi!! bruker bare Kemppi og skal alltid bruke de..... Standard deler visst noe skal sje... (som er meget sjeldent) Esab og telwin går delene ut på når d går noen år og da blir det vanskelig og få tak i deler.... da er det bare investere i et nytt apparat.... Selger sveiseapparat.. Siter 1985 VW Scirocco GTX8v(prosjekt) 1971 VW Boble(prosjekt) 2000 Audi A6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 hmm.. esab for stål og rustfritt noen kemppi apparater til sluminium, tig og mig/mag og kemppi til stål, rustfritt. får noen få av dem for millionen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo280772 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 hei, har et "kemppi minarcmig adaptive 150". Er kjempefornøyd med apparatet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Ha ha. Har gass og sur jeg. Tydelig også den eneste ser jeg i tråden her:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har følgende apparater : 1. migatronic 273 mig sveiser 2. Telvin 180 ac/dc tig sveiseapparat 3. Punktsveiser ukjent merke. Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Har ikke hatt råd til og kjøpe meg noe selv enda, men låner et biltema aparat av en kamerat så ofte jeg vil (den minste typen), fungerer helt fint til det meste av karosseri sveising men det er jo klart det har en begrensning i og med at det er så lite. Har og prøvd div. telwin aparater og er godt fornøyd med de og. Det største biltama aparatet har jeg og sveis en god del med, da med gass (ikke fluss tråd), og det er et kjempe aparat spør du meg, jevn trådmating, gode justerings muligheter osv. til og være et så billig aparat, eneste jeg er litt skeptisk til på biltema aparater er hvis noe ryker, hvordan det er med "reservedeler". Men på skola har jeg tilgang til støre og bedre aparater, vi har for det meste esab. Men er ikke i tvil om at esab er de beste aparatene til mig\mag i alle fall. Men finnes mange billige og gode aparater på markedet! Så jeg kan anbefale telwin og biltema der, men som sakt så tror jeg det er litt tvilsomt med reserve deler til biltema aparater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg