Gå til innhold

audi/vw 18"felger til salgs.hbo 1500,kan byttes i felger med 4*100 bolts.kom med fors

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

solgt ? hvor er felgene i forholdt til trheim ?? eg kjøre kanskje nedover lørdag/søndag. 1700 kr ??

hei. felgene er ikke solgt enda nei. de befinner seg ca 1 mil utanfor trondheim. kjøre budrundet til i morgen kveld, så den som har høyeste bud da, får de! bud til nå er 1700.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er ikke 100% sikkert at jeg skal kjøre tilbake.. skal se på en bil i mosjøen lørdag, å vis eg kjøpe den så har eg plass til felgene dine.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er ikke 100% sikkert at jeg skal kjøre tilbake.. skal se på en bil i mosjøen lørdag, å vis eg kjøpe den så har eg plass til felgene dine.

men da trenger du ikke å slenge inn bud hvis du ikke er sikker. jeg selger felgene og gidder ikke å ta satse på en som kansje skal forbi. for jeg trenger de ikke, å synes da d er greit å få solgt de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tar de vis eg kjøre nedover.. mn det forutsette at eg har bil. kan du ikke gi mg nr ditt så kan eg evt ringe deg lørdag/søndag ??

var flere som ville ha felgene og som skulle komme til trøndelag å hente de, så jeg holder budrunden opp til i morgen kveld, så den som har høyeste bud da, får kjøpe de. så kan ikke love en person at han kan komme å hente de, så ringer du å sier at du skal ha de. da blir d styr. men hvis du har budet i morgen kveld, så får du kjøpe de. sorry, men må bare gjøre det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gret, da trekker jeg budet mitt, vis du ikke vil utsette slutten på budrunden til søndagskveld f.eks. Da er det kun snakk om å beholde felgene 2 dager til. Vis jeg ikke tar dem da så får 2. mann dem. Bare et forslag. Har jo ikke kommet inn noen høgere bud enn 1500 på noen dager nå. gir de andre mulighet til å evt by over meg, dermed mer penger til deg. mn opp til deg

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gret, da trekker jeg budet mitt, vis du ikke vil utsette slutten på budrunden til søndagskveld f.eks. Da er det kun snakk om å beholde felgene 2 dager til. Vis jeg ikke tar dem da så får 2. mann dem. Bare et forslag. Har jo ikke kommet inn noen høgere bud enn 1500 på noen dager nå. gir de andre mulighet til å evt by over meg, dermed mer penger til deg. mn opp til deg

240tic var inntrisert å komme å hente felgene i helga, så derfor vil sikkert han ha et svar han kan hente felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg 1800 vis VI finner en måte vi kan handle på. Bor i Oslo så det blir jævli langt å kjøre..

hmmm... det var frakt da... har en kompis som kjøre trondheim-oslo. men hain kjøre som regel fult lastet. men fant ut i går at jeg ikke finner navdekslene. men har hørt me en kompis som jobbe på tevo dekk om hvor mye det koster for nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider