Burny Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Har tenkt og sette på Orginale dempere og fjærer nå. Har Senkesett, og justert hjula etter senkesettet.. Hvis jeg nå bytter, og bytter tilbake til senkesett om 1uke. Må jeg ta ny hjulkontroll da? Eller holder de seg på samme plass? Takker for hjelp.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 ikke behov for hjulstilling når det er snakk om ei ukes kjøring. vinklene forandrer seg nok litt når du smeller på org.utstyr, men skal du skifte tilbake ser jeg ingen grunn til å ta hjulstilling på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Du skulle ha juster når du monterer senkesettet igjen ja, Er forferdelig lite som skal til før dekkene dine er oppspist. Er det ikke justerings-skrue på fjærbeina på disse? Uansett om du tror merker hvordan den skal stå så blir det ikke bra, tro meg jeg har prøvd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Dessuten har Golfen camberjustering på de to skruene som holder demperen i nedkant, så du slipper nok ikke unna uansett.. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hvorfor må han ta hjulstilling når snakk om ei uke? camberjustering ja, er bare å sette dette noget lunde på igjen. Har ingenting å si på ei uke om han ikke kjører uhorvelig mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hvorfor gidde å sette på for en uke? om det er eu så finnes det nok av shapper i oslo som driter i senkesett.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hvorfor må han ta hjulstilling når snakk om ei uke?camberjustering ja, er bare å sette dette noget lunde på igjen. Har ingenting å si på ei uke om han ikke kjører uhorvelig mye. Du greier ikke monteret det likedan som du tok det fra hverandre uansett, så du MÅ justere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 klart det, du får det aldri rett, men nogenlunde. Men han må jo selvfølgelig ta hjulstilling når han har skiftet tilbake om en uke, i mellomtiden holder det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg