MGR Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 too late Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 :omfg Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 too late åh?:S vært oppe før?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg måtte jo prøve da!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 det er det syyykeste ever da.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Det der var bare jævlig vakkert! Inntil nå har jeg nektet å tro at noen skulle få til å tegne noe så bra i det drittprogrammet. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Satan. Rått. Tålmodighet, kalles det. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 lurer på hvor lang tid det har tatt jeg.. ikke første tegninga i allefall:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 >Det måtte en peugeot 206 for at tegninga skulle bli fullkommen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 rett og slett utrolig imponerende :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Det er jo ganske utrolig at det ble så bra. Tålmodighet og litt galskap må vel til for få det der til. Men han bruker vel kanskje ikke en vanlig datamus, kanskje noe tegnebrett greier..? Uansett så er det jævlig tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 oiii.... jeg har drevet med paint i noen år og dette er det jeg får til liksom: http://groups.msn.com/PerrysPlass/shoebox.msnw?albumlist=2 Villt :D Her er en av de simple jeg har laga Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Satan i gatan, han kunne en ting eller to om skyggelegging! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Bra gjort, og et veldig godt eksempel på at det er kunnskap, kreativitet og dyktighet som bestemmer resultatet, ikke programvaren man bruker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg