ePiFaNT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Alexand3r: skole har da ingenting å si for hvor dyktig man er. Mange sykt dyktige mennesker er selvlært ;) Yukio Miyamoto er nok ikke selvlært, men han har ihvertfall kontroll over Pen Tool i Illustrator. Disse tegningene er faktisk laget i Illustrator: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg vil tru att han som har tenget i paint, gjør sannsynligvis det samme på papir. Jeg f.eks. tegner like godt på papir som i paint. (eller var det likde dårlig:wonder: Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er vel denne han har sett på.: Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Spør du meg var tegninga bedre en choppen!:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg trodde ikke det der var mulig i Paint!:shake Sykt. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ikke bil, men han her har nok brukt paint i noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg