Dirty^Dog Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hva tror dere om disse tilbudene? noe å spare på? noen som har noen erfaringer med disse forsterkerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Tror eg ville ha satset på noe annet, boss er ikke kjent for så veldig bra greier,,,,, dls forsterkere funker, er ikke SÅ dyrt heller,,, Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 IKKE kjøp BOSS. ville heller satsa på power acoustik de er rimelige og helt ok forsterker. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 kremt kremt, power acoustik ... helt ok... Hadde den største pa mono blokk, brukte den vel 5 timer totalt, i løpet av 2-3 måner,,, røk 3 ganger, på rad, noe nytt hver gang. kjøpte mtx istedenfor. så nå er eg fornøyd.... Det er gjerne litt bedre å legge litt penger i det om du vil ha det en stund, ikke noe gøy å kjøpe det, vere missfornøyd i 4 måner for å så måtte kjøpe noe nytt... tro meg........sats heller på noe mere kvalitet.. det er billigere i det lange løp. Men hva du skal bruke forsterkeren til a? :) :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 det er rart. har hatt power acoustiken ganske lenge nå og den er fortsatt i orden. skal du ha kvalitet sjekk denne siden: http://www.soundpressure.no Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoooR Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Dirty^Dog . Hei! Jeg bare lurer på hvor du har sett disse tilbudene? (hvilken butikk) Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 http://www.strommen-bilradio.no Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Macgyver: hmm.. skal ha den til frontsett, 2 høytalere bak og en 12".. ekke sikker på hvor kraftig noe av det er ;p Noen tips til forsterker til mellom 3 og 4000? eller kanskje du kan mekke en til meg? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Dirty^Dog Macgyver: hmm.. skal ha den til frontsett, 2 høytalere bak og en 12".. ekke sikker på hvor kraftig noe av det er ;p Noen tips til forsterker til mellom 3 og 4000? eller kanskje du kan mekke en til meg? ;D Har en demobrukt RF Power 551X til salgs... Brukt siden midten av juli. Info her Skal ha 3000,- for den. Et lite bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 jeg har egentlig trua for boss ripper forsterkerene... jeg har de største ripper 12" subbene å de fungerer som faan... har hatt de lenge nå. bare spør D-1.. han har hørt dem når de har fungert på sitt beste. fungerer ikke så bra i asconaen min som de gjorde i sierraen. må ha ny kasse. Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Bisarre slett no meldinger, du har full inbox! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Er gjort... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 2 x 800W er jo bare skryt på disse forsterkere der..e har jo en som kostet meg 2000,- og har bare 2x120.. e har prøvd 2x12" boss sine på den..ehm..dem e vel 600w hver ..sto det på dem..poenget var da at e klarte å drive dem like bra som en kompis som har en BOSS forsterker som er ehm..2x600W..så..oppskryt sier e bare.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg