nomi Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 power acoustik funker bra hos meg også! aldri hatt noen problemer med den! Siter - Audi A3 1.9Tdi SB 2005 + BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt) + Audi A4 2.0 2001 (solgt) + Honda Accord 2.0 1995 (solgt) + Mazda 626 2.0 1986 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 har hatt flest med power acoustik mt1600-2 jeg og, funka som faen... i forhold til prisen! kan ikke sammelignes med en audison monoblokk akkurat.. og de power acoustik forsterkerne har jo fått flest med gulltester i lyd og bilde :P men men! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 jeg sitter med følelsen av at power acoustik er bedre enn boss.. Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 hvor finner jeg priser og specs på power acoustik a? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 er du fornøyd med power acustic da? den takler jo ikke 2 ohm en gang. Ikke så mye guff i di heller. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Ville gått for Phoenix GOLD jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by CaliBreez og de power acoustik forsterkerne har jo fått flest med gulltester i lyd og bilde :P Sikkert fint det...men jeg ville ikke lagt så alt for mye vekt på tester i mange av de norske bladene....lite marked....og bladene er VELDIG avhengig av annonse-intektene fra leverandørene...og det er nok ikke så uvanlig at de som kommer best ut i en test er de samme som har langtids annonse avtaler med bladet....snakk om hesten og havresekken ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 ok da! du har egentlig helt rett! men nå satt jeg no egentlig opp merket mot boss da! jeg tror jeg kommer til å kjøpe audison neste gang jeg kjøper bilstereo... Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg