wazzza Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er det noen som har en venstre kam liggende? Jeg trenger nøyaktig diameter på siste biten, den som er på motsatt side av kam-drevet.. Blir i bakkant av motor. mvh Øystein Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er det noen som har en venstre kam liggende? Jeg trenger nøyaktig diameter på siste biten, den som er på motsatt side av kam-drevet.. Blir i bakkant av motor. mvh Øystein Dersom det er den bakre lagerflaten du mener, så skal den være 42,240 - 42,265 mm. mvh, Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 hva er det du skal til med siden du trenger dette`? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg har denne motoren i rernaulten. Da står det er reimhjul på enden av toppen som servopumpen blir drevet av. Jeg er plaget med at det lekker olje rundt simmeringen som sitter der. På renault er akslingen 32mm og polert for simmering. Jeg lurer på om volvokammene er en liten tanke tynnere... Jeg kan måle på min og, men da må jeg pelke ut simmeirngen for å få skikkelig mål... Her er det beste bildet jeg har Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 På volvo står det et lokk over hullet der simmeringen skal stå. Hvis noen av dere har en nedplukket topp så ser dete hvilken annlegsflate jeg trenger diameter på... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 jeg har en topp stående her. b28e. noe du trenger bilde av ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Nei, jeg trenger bare dimensjonen på den ytterste tappen venstre kam. Det skal være gjenget ut senter på den siden... Altså HELT ytterst i bakkant av toppen... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 men de målene du fikk av erik da? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg