Sulliken Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvorfor er deleprisene høyere enn orginal på mange deler på mekonomen, orginaldelene på audi er jo svindyre. Hva slags rabatt får en hos mekonomen om en har litt forbindelser? Virker som de har økt prisene veldig til forbrukere, samtidig som de har lagd spesielle rabattavtaler til verksteder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 vet ikke helt, men vet om at mekonomen er ca. 30% dyrer en AutoDeler i bodø, vet at de også er dyrer på mange deler en de er på Autoparts (CDcardic). Jeg kommer til slutte å bruke Mekonomen vist ikke de sette ned prisene Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensm Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 mekonomen er ikke så billige nei.. men skjekk med KCL.. de har billige deler.. levrandøren til mekonomen, har du ORG nr så får du lett rabatt på mye deler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Biltema har da faktisk mye bra deler de også! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Noen som vet hvem som lager gassstøtdemperne dems? Vet at det har vært dårlige saker tidligere, men de har jo tatt det inn i sortimentet sitt på nytt, så kan jo være bedre saker denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 fatter har 30 % på alt på mekonomen:) så jeg syntes ikke det er så ille:P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg har også 25% rabatt på Mekonomen gjennom VACN, syns det er greit der jeg. Men enkelte ting kjøper jeg orginalt på Møller.. F.eks servicedeler går ann og kjøpe der.. MEN, pass på at du ikke kjøper no jall som ikke passer. Kjøpte tennkabel sett der, og da passa ikke coilkablen. Den var for kort (!) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Virker som om det er hobby'n til biltema og..Fikk samma problem at coilkabelen var for kort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 delepriser kan varier mye fra org. til uorg. gjelder også MECA f.eks. noe deler er dyrt der, men billigere andre plass, mens org. er dyrere og billigere. Beste er å sjekke opp mot uorg. og org. hele tiden. og kvaliteten er meget bra både på MECA og Mekonomen. Som f.eks vannpumpa til audi/vw der impeller hjulet er laget i plast org. Mens uorg. stål. styr unna biltema... Kolberg Caspary har mye bra også. regelen er du får hva du betaler for, men som sagt det er mange unntak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Bærearmslager til Audi 100, mekonomen 360, audi 320, begge orginal deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det er fordi Mekonomen stort sett selger rabatter, ikke bare deler. Du kan gå inn på Mekonomen å spørre om pris, og så spørre om rabatt uten noen god grunn for det. Så kanskje du får det. Om du er en gjennomsnittlig tett forbruker (no offence :D ) så blir du døds happy fordi du fikk 30% rabatt. Uten å tenke på at det er like billig uten rabatt mange andre steder. :) Sånn var det hvertfall når jeg jobbet i BilXtra. Vi ga faen ikke noe rabatt, men vi var billigere alikevel. Men folk trudde de gjorde et varp fordi de fikk rabatter på Mekonomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 har vel de rabatter jeg trenger. men som jeg sa, sjekk opp overalt. priser varierer generelt. Bilxtra har en del jalla ting de og som alt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 fatter har 30 % på alt på mekonomen:) så jeg syntes ikke det er så ille:P alle har 30% på mekonomen omtrent:ahahahhaha: Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Mekonomen scorer på delelagret sitt. Det er det de satser på. Mekonomen har nesten mere deler på lagret til volvoene mine enn den lokale volvo-sjappa. Samt at bestilte deler kommer veldig fort der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Måtte bytte bremseskiver. Skiver og klosser var 200kr billigere på Mekonomen enn på Møller - men der var montering med i prisen :) Mekonomen er svindyrt på endel ting, ingen tvil om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg