taxidriver Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 et bilde av hvor lav bilen min er.. tok utganspunkt i en cola boks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Ikke min bil da, lav nok? :D:D:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Taxi driver.. Og den er kun senka 60? Ikke no vinkel sliper eller noe inni bilde? Min er også 60, men ikke på langt nær så lav som din. Sitter det noen på pansret? Står du med hjula i noen hull? EDIT: Kan det ha no med donald hjula du kjører rundt på?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by sheriff Taxi driver.. Og den er kun senka 60? Ikke no vinkel sliper eller noe inni bilde? Min er også 60, men ikke på langt nær så lav som din. EDIT: Kan det ha no med donald hjula du kjører rundt på?? Har du den leppa der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hadde ja. Orginal på min bil den der. Men når har jeg GTR leppe fra Rieger. 2mm lavere enn vr6 leppa. Trur du jeg er dum eller? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by sheriff Hadde ja. Orginal på min bil den der. Men når har jeg GTR leppe fra Rieger. 2mm lavere enn vr6 leppa. Trur du jeg er dum eller? om jeg tror du er dum? nei jeg tror ikke du er dum.. ER du dum? hihi.. Sorry at jeg ikke ante at den leppa var org på din bil. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 hehe.. jau.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 den er senka 60 mm men den den har sunket endel, GTR leppa er fysj synes jeg da, mye penere med VR6.. men smak og behag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Min synker ikke pga ADJUSTABAL KONI :hello: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Sprite Ikke min bil da, lav nok? :D:D:D For liten intercooler !! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by sheriff Min synker ikke pga ADJUSTABAL KONI :hello: har ikke bruk for det jeg;) driver ikke å heiser bilen i hytt og gevær så..skal ha nytt senkesett nå da, skal nok bare ha 60 60 da oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Lethal For liten intercooler !! helt riktig.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Lethal For liten intercooler !! Hakke større var så tung at den tok nedi ;) (Bilen altså) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by taxidriver har ikke bruk for det jeg;) driver ikke å heiser bilen i hytt og gevær så..skal ha nytt senkesett nå da, skal nok bare ha 60 60 da oxo Mene, mine er på stivheten bare.. Stiv som en stokk den kjerra der.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Offtopic.. Vimsete etter en sving men kamera ut vindu. ;) Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg