Precious Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Har du bilde av hjulbuen bak? den er sikkert deilig å kjøre på dårlig veier.. hehe Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Anne_- SÅ lenge du ikke tar med noen breiræva fjortiser, så burde det gå bra, vel? :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Børnerud'n kor kjem pengane fra då, din nisse? :) e da der borte på østlandet da vert jobba og slete for å få opp og videreforedla olje? og penger til veiutbygging??? nesten alt som blir bygd på vestlandet e bompengefinansiert! og NEI de 10-15 kr du evt. må betale inn/ut av oslo e ikkje akkurat imponerande.. kjør en tur fra f.eks stavanger til ålesund, sjå kor mykje DA kosta deg utenom drivstoff... e billigare å kjøre Bergen - Oslo - Stavanger enn å kjøre direkte Bergen - Stavanger.. Dø, de bompengene på 15kr går til å utbygge den helvetes Kollektiv trafikken... ikke ei krone går til å forbedre veien! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 lupoboy er kongen av gutta med senka biler.. det er ingen lavere tror jeg ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by rdl Dø, de bompengene på 15kr går til å utbygge den helvetes Kollektiv trafikken... ikke ei krone går til å forbedre veien! Et eksempel: Vi betaler 45kr hver vei for en bro som er nedbetalt, så staten kan få dobbeltfinansiere den. Det er og en bro her ute som tar betalt for PASSASJERER! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by bjirn Et eksempel: Vi betaler 45kr hver vei for en bro som er nedbetalt, så staten kan få dobbeltfinansiere den. Det er og en bro her ute som tar betalt for PASSASJERER! det er god grunn til å ikke ha med folk i bilen;) hater å ha folk i baksetet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by taxidriver det er god grunn til å ikke ha med folk i bilen;) hater å ha folk i baksetet.. Eller bare slippe de av før broen, og ta de på etterpå? :) Eventuelt putte de i bagasjerommet.. (Faen han skrek når jeg kjørte i en hump da...) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Pacmania lupoboy er kongen av gutta med senka biler.. det er ingen lavere tror jeg ;) tror jeg får prøve å få noen 13" felger til å gå over 256 mm bremsene mine neste år, sette på 175/50-13 og skru gewinde i bunnen. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Denne utfordringen blir jeg lett med på...... *ut i garasjen for å mekke home made gewinde.....hmmmmmmmm hvorfor står bunnpanna på garasjegulvet* Ser rått ut! ut å cruise:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Polo Classic tror jeg får prøve å få noen 13" felger til å gå over 256 mm bremsene mine neste år, sette på 175/50-13 og skru gewinde i bunnen. Hmm.. Utfordringen er tatt.. Nytt understell skal shoppes ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Små felger = jukse senking. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Ascona Det er da ikke umulig i teorien, blir godt med plass der tilogmed, hvis ikke calipperne dine bygger jævlig mye da.. Er vel noe sånt jeg har bak på asconan også, der går 13" på nå, etter at vi tilpasset ting litt (kjørte et par runder rundt gokartbanen på rudskogen i sakte fart, så calippere og felger skulle slites litt). Vel for å si det sånn, med BBS RA 6-13 ET 33 måtte jeg ha ca 45-50mm spacer på hver side for at calipper skulle gå klar felgen. Har tatt mål av bremsene som jeg skal sende til Compomotive, så får vi se hva de kommer opp med. Kanskje det blir TH tredelte :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 TH 3 delte, som i Schmidt TH Line 3 ? mmmm, samme som jeg skal ha på golfen det :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Danna TH 3 delte, som i Schmidt TH Line 3 ? mmmm, samme som jeg skal ha på golfen det :D Omtrent det ja Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg