taxidriver Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by MrKadett vanskelig bilde og se hvor lav den er, Men er ca 5cm fra kanalen og ned til bakken.. 3 runder igjen av fjærene, Dette er vinter biln så bør kanskje få på ett ordentlig senkesett :rolleyes: :D er ikke det bakhjulsdrift på en sånn?? eller tar jeg helt feil?? bare et spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by taxidriver er ikke det bakhjulsdrift på en sånn?? eller tar jeg helt feil?? bare et spørsmål er nok det ja.. Kadett C City ;) Glimrende sladdevogn =) -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 mye lave biler.. mer colabokser! også ta bildene på flat asfalt også ikke legg kamera helt ned på bakken men veldig lavt forran :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 som Letahl sa, Ja det er bakhjulstrekk. Gleder meg til og bruke den i vinter ja selv om det bare er 1.2s så funker det om vintern :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 vinterbil ja... har en fwd opel corsa swing 1.4l som vinterbil jeg... blikke mye morro med den tror jeg... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Azzido-325i vinterbil ja... har en fwd opel corsa swing 1.4l som vinterbil jeg... blikke mye morro med den tror jeg... Napp i kjeppen !! (if you see what i mean);) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 hehe... bare stramme "kjeppen" først da... altså brekket =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Får sette ut et bilde av min oxo da... Selv om jeg bare hadde et sånt et.... Noen som har 9*16 felger?? 4-100... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 hvsi du skal selge de felga som du har nå håkon så si ifra da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 vet ikke om bilde funker men..fan ikke noen cola boks..som dere ser er mobilen min for stor..så den står jo forran det laveste punktet..er vel ca 2,5cm-3cm klaring.. gjør oxo oppmerksom på at dette er brukesbilen Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 fytti h*****,at dere orker? kan jo ikke være et døyt behagelig å kjøre. min er senka 4cm og syns det er galt nok noen ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Nå har eg sett igjennom det som var her, og må si at det er beundrings verdig at noen av dere klarer å kjøre på veiene her i landet.... Hvist eg skal legge inn bilder nå, hvordan funker det siden eg ikke har hjemmeside ? kan jo ikke poste bilder lengre. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 den plato dar unde min 240 har fått kjeeeeeeeeempebulk av go'veiane her ute.. Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 den plato dar unde min 240 har fått kjeeeeeeeeempebulk av go'veiane her ute.. Hva... klager du på radøy veiene ? det kan eg ikke forstå.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 dette er med 40mm senk.. (høyt som fy & faen).. blir min 60mm på bilen te sommeren (forhåpentligvis 75mm framme) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg