Jonte Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Mine biler: Min Gamle Golf 2 GTi 16v; BMW E30 320'n; Neste bilen min skal ikke være SÅ lav, den skal være litt mere praktisk! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 praktisk er ikke tingen... ;) først når man planlegger kjøreturen til butikken at bilen er lav nok. hehe får senkinga min denne uka 85/70 på 15" slenger ut bilde av min når det er montert. bare håper det blir lavt nok.. ellers så blir det senkeskåler også.. 100/70 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hadde ikke colaboks men hadde en Bilsvamp fra Turtle Wax Trur æ treng litt senking hvis jeg ikke får solgt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Husk Cola er usunt??bonde sombrero Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Tar aldri slutt denne tråden her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 uansett hvor mye dere senker, så er nesa mi i dørhåntakshøyde når jeg sitter i min bil å kjører, selv en senket mx5 må se ned på meg... hehe.. men har grei bakkeklaring, det har jeg, må ha litt bakkeklaring for å kunne kjøre bilen vettu... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by NaitS Hadde ikke colaboks men hadde en Bilsvamp fra Turtle Wax Trur æ treng litt senking hvis jeg ikke får solgt den den bilen der trenger særiøst et senkesett =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Shadow_iX uansett hvor mye dere senker, så er nesa mi i dørhåntakshøyde når jeg sitter i min bil å kjører, selv en senket mx5 må se ned på meg... hehe.. men har grei bakkeklaring, det har jeg, må ha litt bakkeklaring for å kunne kjøre bilen vettu... Det som er stilig.. Å sitte på bakken å kjøre :) Blir nok noen år til jeg får gleden av det.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Kanskje ikke så lavt men for å være førstegangs senker så er det et bra sted å begynne. Til og med damen har skjønt hvordan hun skal kjøre med senket bil Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 ikke la dere lure av snøen! lavere i fjor enn i år... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Azzido-325i den bilen der trenger særiøst et senkesett =) jess helt enig, bmw blir så mye finere når den er noen centimeter lavere! edit: her er ett bilde av min tatt i påsken: Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Shadow_iX uansett hvor mye dere senker, så er nesa mi i dørhåntakshøyde når jeg sitter i min bil å kjører, selv en senket mx5 må se ned på meg... hehe.. men har grei bakkeklaring, det har jeg, må ha litt bakkeklaring for å kunne kjøre bilen vettu... er vel ikke fordi du ser opp til alle andre som kjører bil da;):op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hehe... må jo det da jeg sitter med rumpa på bakken... :D Sånn at dere føler dere litt verdsatt så må sånne som meg se opp på dere som har "vanlige" biler :D *ler* Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 tror colaboksen hadde blitt knust men... LOWER THAT RIDE, BEEATCH! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 får vel vise fram allroad coupeen min da ! (bilen til venstre) Denna kan du kjøre over elg, rådyr og alt mulig uten at du merker det ! Treng ikke løft, grav, jekk eller noe som helst får å sku under på denne ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg