_eSOo_ Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 mange fine lave biler. fikk lyst på max senk og stiving av audien nå :) den må stives opp er for mye komfår Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 mange fine lave biler. fikk lyst på max senk og stiving av audien nå :) den må stives opp er for mye komfår Wow, posten var jo bare 2 og et halvt år gammel! ;) Men siden vi alle liker lave biler så kan vi jo holde liv i den... her er Golfen. Justerbar senk, skrudd i bunn ~ 120mm Ikke så mye klaring fra kassa og ned Skal få den litt lavere forran... Når jeg parkerer ved pumpene på bensinstasjoner nå så går døra akkurat klar av disse "opphøyningene" / "kantsteinene" pumpene som regel står på. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ser kanskje ikke så ille ut men dette er ett reint helvette å kjøre.... men ganske tøfft da Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tøff bil 66_amazon:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Synes sierran er lav nok, får ikke jekken under bilen nå:wonder: Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tøff bil 66_amazon:) Takker! Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Wow, posten var jo bare 2 og et halvt år gammel! ;) Men siden vi alle liker lave biler så kan vi jo holde liv i den... her er Golfen. Justerbar senk, skrudd i bunn ~ 120mm Ikke så mye klaring fra kassa og ned Skal få den litt lavere forran... Når jeg parkerer ved pumpene på bensinstasjoner nå så går døra akkurat klar av disse "opphøyningene" / "kantsteinene" pumpene som regel står på. Heey.. Den bilen så jeg på brua over E18 ved IKEA Slependen i sommer en gang.. Like før jeg fikk whiplash... :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg liker å kunne kjøre bilen også, så min er slik. Skal hive på en liten frontleppe til våren sånn at jeg får ett forvarsel før bunnpanna slår nedi. Jeg er plaga med at eksosen tar nedi. Kan ikke kjøre inn i garasjen med fronten inn lenger. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Can go så langt ned.. Men har skrudd opp litt for vinteren.. Men skal ned igjen til sommeren:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Har desverre ikke bilde, men min er såpass lav at når jeg igår kjørte over en liggende litago boks, slepte jeg den med meg et stykke:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ca sånn kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Wow, posten var jo bare 2 og et halvt år gammel! ;) Men siden vi alle liker lave biler så kan vi jo holde liv i den... her er Golfen. Justerbar senk, skrudd i bunn ~ 120mm Ikke så mye klaring fra kassa og ned Skal få den litt lavere forran... Når jeg parkerer ved pumpene på bensinstasjoner nå så går døra akkurat klar av disse "opphøyningene" / "kantsteinene" pumpene som regel står på. Digger golfen din! :sombrero: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Ekte old skool Golf det Laaars:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Gammlebilen, litt over 30 cm opp til laveste punkt, 110 cm opp til kanalen... laveste/bakerste punkt med de gamle fangerene var skiltet - og det ble bøyd nesten hver dag... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Bunnpannen er ille utsatt :P Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg