taxidriver Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Bauer Min var ganske lav :D den var halv lav den oxo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Synes gamlebilen min var lav nok også jeg Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Audunius Synes gamlebilen min var lav nok også jeg fin bil, du har ikke bilder av hvor du står på en plass eller noe?? så vi kan se hvor kav den egentlig er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 på gress kan jo Alle sammen jukse! men på LItT UGJEVNT TERRENG SÅ ER MIN BARE MILIMETER HØY!! skikkelig bedritent. jeg fatter ike hvordan dere klarer å kjøre på gata med slike biler. jeg har uflaxen med at festene på min fanger knekt og dermed sagger litt... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Jonte Hvor er bilen til Lupoboy? :) Plastikklepper er juks ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by sheriff Taxi driver.. Og den er kun senka 60? Ikke no vinkel sliper eller noe inni bilde? Min er også 60, men ikke på langt nær så lav som din. Sitter det noen på pansret? Står du med hjula i noen hull? EDIT: Kan det ha no med donald hjula du kjører rundt på?? han står på grus, kan være det ene hjulet havner i en grop, da blir bilen automatisk lav som faen.... ser jeg riktig så er rumpa på golfen inni garasjen. garasje gulvet er litt høyrer dermed rumpa opp front ned.... Kan være... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by rdl han står på grus, kan være det ene hjulet havner i en grop, da blir bilen automatisk lav som faen.... ser jeg riktig så er rumpa på golfen inni garasjen. garasje gulvet er litt høyrer dermed rumpa opp front ned.... hehe nøye gjennomtenkt,dette var utspekulert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by rdl han står på grus, kan være det ene hjulet havner i en grop, da blir bilen automatisk lav som faen.... ser jeg riktig så er rumpa på golfen inni garasjen. garasje gulvet er litt høyrer dermed rumpa opp front ned.... Kan være... ingen grop der gitt, bare å spørre folk som veit hvordan bilen er, de kan bekrefte att den er lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by LupoB0Y Yeah baby Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 TaxiDriver: Åssen blir detta på vinter føre? Er det ikke litt lavt? Syns min er lav jeg.. Muligens baufila kommer fram idag.. :) Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 det er sånn att jeg kan sende brøyte regning til naboa når våren kommer;) det går å kjøre så lav bil, men da må jeg vente til etter att brøytebilen har kjørt i verste fall.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 åja.. Prøvde med baufil idag, funka dårlig. Gidder ikke ta av dempern pga det derr.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by rdl men på LItT UGJEVNT TERRENG SÅ ER MIN BARE MILIMETER HØY!! steikje nice bil asså.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Hadde ikke colaboks eller 20 pk når jeg tok bildet men en 20pk på høykant ligger ca 0.5 cm under org frontleppe(50/30 KW Cup sett)...... PS SKAL TA ET NYTT MED 20PK......... Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 tror jeg passer her også, med 50mm bak og, ehh, "perfeksjonert" 20mm foran(som mangler2,5 runde).. ikke noe serlig å kjøre med da, skal sette på 50mm foran snart å... kan prøve å poste bilde i morgen... Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg