Turbotrille Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Er jo ikke akkurat praktisk høy denne bilen heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 LOW RIDA!! :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Åssen i granskauen overlever bilene deres på veien??? Leg har en intercooler som stikker litt ned av framfangeren, men er fortsatt 8-10 cm (minst) over asfalten. Den tar nedi med jevne mellomrom... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Myke dempere?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Ost Åssen i granskauen overlever bilene deres på veien??? Leg har en intercooler som stikker litt ned av framfangeren, men er fortsatt 8-10 cm (minst) over asfalten. Den tar nedi med jevne mellomrom... er det no bra for IC din att den går nedi lissom?? hadde det ikke vært bedre da og investere i nor som beskyttet den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Har måtte heve min igjen. 120 mm mindre bakkeklaring enn orginalt likte ikke katalysatoren. Blir dyrt i lengden å bytte katalysator et par ganger i året. 35-40 mm fra bakken opp til det laveste punktet på den. Hadde 75 mm fra asfalten opp til fangeren UTEN noen leppe. Orginalt er det 195 mm........ Zehr tief unt kleine reifen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Nei, demperene står nesten så hardt som det går... Og IC'n er så stor at den må stikke litt ned :) Lager jeg noe som beskytter den vil det jo ta nedi oftere... På vanlig vei og fartshumper går det jo bra, men inn i garasjer og opp i gårdsplasser ol tar det fort nedi. Kjører dere bare på nyasfaltert vei og parkere på hovedveien dersom det ser skummelt ut eller? Har dere kanskje et 5-sifret årlig plasterstattnings budsjett? Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 må planlegge kjøringa og være utrolig forsiktig på ukjente veier, har ikke noe stor plastikkbusjett som du kaller det.. hehe... men kjører ikke på sporene heller, så jeg ligger nesten på gul stripa, der veien er høyest.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Turbotrille Er jo ikke akkurat praktisk høy denne bilen heller da. hehe den subbet ganske mye nedi,nå sist den var på eikås ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Masse senking er et must!! kjører med 100/80 senking og 175/50-13 og 195/45-13..... Liten bakkeklaring?? jepp!!! sliter litt på stabstag, men det overlever vi:D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Joda, like morsomt hver gang taxidriver setter fast bilen når han skal over fortauskanter, like morsomt hver gang han holder på å gi gamle damer infarkt pga. de plutselige skrapelydene som leppa hans lager over små humper i veien, er også ganske morsomt å kjøre skrått over fartsdumper! Og var hvertfall morsomt den gangen taxidriver skulle rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta og måtte dras opp igjen av onkelen min, fordi grøftekanten gikk oppunder bilen. btw, hvor mange vr6 lepper kjøper du i året? 5-6? ;) Kanskje på tide med et nytt senkesett, kjære? ;) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Anne_- Joda, like morsomt hver gang taxidriver setter fast bilen når han skal over fortauskanter, like morsomt hver gang han holder på å gi gamle damer infarkt pga. de plutselige skrapelydene som leppa hans lager over små humper i veien, er også ganske morsomt å kjøre skrått over fartsdumper! Og var hvertfall morsomt den gangen taxidriver skulle rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta og måtte dras opp igjen av onkelen min, fordi grøftekanten gikk oppunder bilen. btw, hvor mange vr6 lepper kjøper du i året? 5-6? ;) Kanskje på tide med et nytt senkesett, kjære? ;) Hehe slik inside info liker jeg;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Anne_- Joda, like morsomt hver gang taxidriver setter fast bilen når han skal over fortauskanter, like morsomt hver gang han holder på å gi gamle damer infarkt pga. de plutselige skrapelydene som leppa hans lager over små humper i veien, er også ganske morsomt å kjøre skrått over fartsdumper! Og var hvertfall morsomt den gangen taxidriver skulle rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta og måtte dras opp igjen av onkelen min, fordi grøftekanten gikk oppunder bilen. btw, hvor mange vr6 lepper kjøper du i året? 5-6? ;) Kanskje på tide med et nytt senkesett, kjære? ;) hold skjeft BITCH;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by taxidriver hold skjeft BITCH;) hehe BUSTED!:D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Anne_- Joda, like morsomt hver gang taxidriver setter fast bilen når han skal over fortauskanter, like morsomt hver gang han holder på å gi gamle damer infarkt pga. de plutselige skrapelydene som leppa hans lager over små humper i veien, er også ganske morsomt å kjøre skrått over fartsdumper! Og var hvertfall morsomt den gangen taxidriver skulle rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta og måtte dras opp igjen av onkelen min, fordi grøftekanten gikk oppunder bilen. btw, hvor mange vr6 lepper kjøper du i året? 5-6? ;) Kanskje på tide med et nytt senkesett, kjære? ;) ja, jeg skal ha nytt senke sett. men den SKAL ikke være høyere... liker ikke gamle kjeringer heller, bare fint att de for hjerteinfarkt, så sparer vi de pensjonspenga, så kan de bli brukt til noe mer fornuftig som å forbrede den så sinsyktdårlige vei standaren her til lands Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg