k2bjarne Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Bilde av gammel-kjerra! justerbare H&R, hadde vel litt over 80mm senking foran. Bilen var lavere på sommerhjula. På vinterhjula hadde jeg 16-205/55 (Felgene på bildet er btw tilsalg med piggdekk helt strøkne) Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Det hadde vert mye mere intressant med totalhøyden på bilen :) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by erbe Det hadde vert mye mere intressant med totalhøyden på bilen :) det er nå forsåvidt sant,hjelper fint lite med en skamsenka Starcraft..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Anne_- Joda, like morsomt hver gang taxidriver setter fast bilen når han skal over fortauskanter, like morsomt hver gang han holder på å gi gamle damer infarkt pga. de plutselige skrapelydene som leppa hans lager over små humper i veien, er også ganske morsomt å kjøre skrått over fartsdumper! Og var hvertfall morsomt den gangen taxidriver skulle rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta og måtte dras opp igjen av onkelen min, fordi grøftekanten gikk oppunder bilen. btw, hvor mange vr6 lepper kjøper du i året? 5-6? ;) Kanskje på tide med et nytt senkesett, kjære? ;) Yes yes.. Fortell mer. hehe "rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta..." Hvordan kom du uti grøfta da gitt? EDIT: Er det forskjell på fjærene fra 92mod til 95mod? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by taxidriver hold skjeft BITCH;) Kjøp deg et hevesett på Clas Ohlson, og lag terrengbil du :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by bjirn Kjøp deg et hevesett på Clas Ohlson, og lag terrengbil du :) tror du ikke det'a buttiboy... er ikke alle som liker å kjøre traktor;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by taxidriver hold skjeft BITCH;) Ha,ha.. nå blir det HVERTFALL IKKE fitte på deg på en stund. Dessuten, lær deg norsk før du er tøff i kjeften. ;) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by sheriff Yes yes.. Fortell mer. hehe "rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta..." Hvordan kom du uti grøfta da gitt? EDIT: Er det forskjell på fjærene fra 92mod til 95mod? Jeg har fra nå av fått munnkurv om den hendelsen ;) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Anne_- Ha,ha.. nå blir det HVERTFALL IKKE fitte på deg på en stund. Dessuten, lær deg norsk før du er tøff i kjeften. ;) ai ai ai den svei på pungen den. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Dårlig med cola boks. Men Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by audi_s4 Dårlig med cola boks. Men pen s4 det der... akkurat passe høyde ser det nesten ut som oxo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 kanskje det er noen flere med senka biler??? så ikke tråden mister topic lissom?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Sammenlign høyde på fanger med dekksidene. 195/45-14.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by taxidriver et bilde av hvor lav bilen min er.. tok utganspunkt i en cola boks.. Usj, håpløst.. Jævla råner ! :-) Det her begynner å likne noe .. Gamlebilen : Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Yoneck Usj, håpløst.. Jævla råner ! :-) Det her begynner å likne noe .. Gamlebilen : jaja.. :rolleyes: de som kjenner meg kan bekrefte att jeg ikke råner... bare så du veit det... var det før, men ikke nå lengere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg