rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Anne_- Joda, like morsomt hver gang taxidriver setter fast bilen når han skal over fortauskanter, like morsomt hver gang han holder på å gi gamle damer infarkt pga. de plutselige skrapelydene som leppa hans lager over små humper i veien, er også ganske morsomt å kjøre skrått over fartsdumper! Og var hvertfall morsomt den gangen taxidriver skulle rygge oppe hos meg, kom seg ut i grøfta og måtte dras opp igjen av onkelen min, fordi grøftekanten gikk oppunder bilen. btw, hvor mange vr6 lepper kjøper du i året? 5-6? ;) Kanskje på tide med et nytt senkesett, kjære? ;) sett en del av de idiotene. er alltid like morro å legge seg på tuta og få dem til å slutte å sinke trafikken... jævla ubrukelige rånere! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl sett en del av de idiotene. er alltid like morro å legge seg på tuta og få dem til å slutte å sinke trafikken... jævla ubrukelige rånere! har nesten greid å få et par biler i ræva pga det... hehe bare gliser ti lde jeg.. det er jo de som sitter med dritten, jeg trykker sånn forsiktig på bremsen leeenge før en fartsdump, så den bak kan se att jeg bremser og legger den seg helt i ræva så bremser jeg hardt... like moro hvergang å se tryne på den som kjører og som for kjempe øyne....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Det er alltid kult å se biler som kommer i motgående kjørefelt få pannik for jeg ligger sidelengs over visse fartsdumper:)... hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by taxidriver jaja.. :rolleyes: de som kjenner meg kan bekrefte att jeg ikke råner... bare så du veit det... var det før, men ikke nå lengere... Bare så på bilen, jeg... Ikkno er som biler man klatrer _opp_ i. De er bare litt for dyre i drift når en kjører 60 000 km i året. :-( -fS Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by taxidriver har nesten greid å få et par biler i ræva pga det... hehe bare gliser ti lde jeg.. det er jo de som sitter med dritten, jeg trykker sånn forsiktig på bremsen leeenge før en fartsdump, så den bak kan se att jeg bremser og legger den seg helt i ræva så bremser jeg hardt... like moro hvergang å se tryne på den som kjører og som for kjempe øyne.... :D Pleier gjøre det samme når jeg har stått en halvtime i kø før drammens-brua, og det kommer en i høyre fila og presser seg inn rett før brua. Like artig hver gang. Bare venter på at noen skal kjøre i meg så jeg får retta den lille bulken jeg har i høyre bakskjerm. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 This is how low I can go :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Her er min. Senka 60/60:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by CB*Celebration Her er min. Senka 60/60:) :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg lukter en haug med asfalt under bakdekka dine.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by sheriff Jeg lukter en haug med asfalt under bakdekka dine.. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by CB*Celebration ?? pussig så "skrått" den bilen stod da.. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Greit..!! her er et fra når jeg tok bilde av den nye grillen. Står i OPPOVERBAKKE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 gamlebilen golf mk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by menace gamlebilen golf mk1 Det der så ufattelig praktisk ut :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by menace gamlebilen golf mk1 kom du deg over fartsdumpene i det hele tatt eller ble du stående igjen på toppen?? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg