taxidriver Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by antheus Litt fristende og hele tiden ta en tur når været er varmt og damene går lettkledt :cool: må skrive under på den.. hehe..sombrero thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Skrap skrap Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by SeRiaLkiL Skrap skrap så nå ikke så altfor lav ut den der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Jostein så nå ikke så altfor lav ut den der da.. Skraper ihvertfall jævli often nedi Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by SeRiaLkiL Skraper ihvertfall jævli often nedi Wow kult,da burde du senke den enda mer:rolleyes: Hmm bilen min tar ofte nedi med understellet så det blir ødelagt,men fjortisene liker det så jeg senker den litt til..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Du har noen digre hjul altsa, 20 toms? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Jostein ..men fjortisene liker det så jeg senker den litt til.. hehehe :hello: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by MrKadett Du har noen digre hjul altsa, 20 toms? :D kjøpte bilen uten sommerfelgene, siden jeg skal ha nye til våren. Så kjører rundt på 15" nå foreløpig til vinteren begynner. Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Jostein Wow kult,da burde du senke den enda mer:rolleyes: Hmm bilen min tar ofte nedi med understellet så det blir ødelagt,men fjortisene liker det så jeg senker den litt til.. Kan ikke ha fjortisser som veier som mye vetdu :) maks 50kg med ryggsekk :P Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Jostein Wow kult,da burde du senke den enda mer:rolleyes: Hmm bilen min tar ofte nedi med understellet så det blir ødelagt,men fjortisene liker det så jeg senker den litt til.. SÅ lenge du ikke tar med noen breiræva fjortiser, så burde det gå bra, vel? Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Colabokstesten :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by LupoB0Y Colabokstesten :cool: damndamndamndamn Det der kan umulig være lett/praktisk å kjøre!! Rygger du over fartshumper eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 er da ikke noe problem da, man lærer seg å kjøre så lave biler. og tro meg du lærer fort.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 damndamndamndamn Det der kan umulig være lett/praktisk å kjøre!! Rygger du over fartshumper eller noe? Åsså.. Tenke litt? Han har en Lupo! Bare å bære det vettu :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 det er helt klart en vanesak å kjøre lav bil.... etter enstund har man falkeblikk for hull og humper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg