Polizei Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Saknar min lotto Golf lite nu :( Har hittat nåt som kanske hjälper mig att komma över den lite! En Svensk gullgolf :D Funderar på att köpa den nu till helgen köper jag har jag spenderat hälften av pengarna ja fick för min gröna!! Tänkte sen fixa lite på den men inte allt för mycket ska ha den så ja kan köra med den ialf!! Ny grill klara blinkers fram o på sidan alu mattor g60 paket singeltork ratt/knopp/pedaler och sånt nån som har några fler ideer?? Vingen på taket ska bort!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Var fet den da...!Er jo ikke så mye mer og gjøre med den.Audi håndtak og sveise bakluka er noe jeg hadde gjort...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 sort grill uten emblem, soting av ruter... sånn front med fire lykter... senke mer :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 skall skaffa mig en sån här special med 3 ribbor istället för 4 Kanske chrome toning :rolleyes: eller oxå bara lite cobolt blå som de jag hade på den gröna!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 hva med noe annet? du har jo hatt golf.. alltids gøy med noe nytt Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by bing hva med noe annet? du har jo hatt golf.. alltids gøy med noe nytt Har man hatt Golf 2, så har man alltid lyst på en ny en :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Kan inte ha nått annat än VW ska nog köpa en VR6 till sommaren 2004 men då blir det ju mkIII skulle helst haft en mkII VR6!! Tror gullgolfen kan bli ganska fin!! Har en dietrich rs-front här liggandes =) blir nog G6o paketet med sen o mycket mer!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Den lista nede på frontfangeren ser jo forsåvidt helt jævlig ut.... Eller tar jeg feil.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Jonte Har man hatt Golf 2, så har man alltid lyst på en ny en :) helt riktig;) har lyst på det selv jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Hvis JEG hadde hatt den hadde jeg gjort følgende: - Emblemfri grill - Klare lykter - Bort med vingen - På med ny plæstikk-vinge - Nye felger - Audi håndtak - Sveise bakluke - Ut med alt interiør - Corrado / mkIII dash - Sparco stoler - Veltebur - Reservehjulfeste baki - Ratt, girkule etc. - Nye baklykter - Monovisker - G60 breddere - Soting av ruter - Toppstripe Nå så jeg at du ikke skulle gjøre så MYE da, men kanskje du fikk noen tips... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Så en Golf 2 VR6 tilsalgs i autodb.no for ikke så lenge siden... Så du kan jo alltids bygge om :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Den der var nydelig! akkurat en slik har jeg såååååå lyst på, eller svart... gull eller svart er råest! eller metallic blå. Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Jeg hadde snudd embelemet jeg. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Pen den Golfen der da..... Samme Rallye-interiør som meg ser det ut som. Jeg syntes faktisk den vingen var litt kul! Jeg tror Golfer i "original" stand blir mere ettertraktet fremover. Altfor mange med Audi-håndtak, emblemfri grill, G-60 bredding, soting+++ Det ser stilig ut, men det skiller seg ikke ut lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 flott bil søtabror :) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg