Helios Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Jonaldo Pen den Golfen der da..... Samme Rallye-interiør som meg ser det ut som. Jeg syntes faktisk den vingen var litt kul! Jeg tror Golfer i "original" stand blir mere ettertraktet fremover. Altfor mange med Audi-håndtak, emblemfri grill, G-60 bredding, soting+++ Det ser stilig ut, men det skiller seg ikke ut lenger. Derfor er prosjekt ####Resto igangsatt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Det finnes ikke en eneste skikkelig gjennomført Golf her i Ålesund, kun borti mot orginalbiler spør du meg. Så min skal skille seg ut litt.. Og nå bygger jo alle Resto-golfer. Jeg synes ikke det er noe pent og bygger derfor 90-spec. Om et par år har alle resto og da er det 90-spec som er skjeldent. Jeg er bare forut min tid! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Du ser de 4 # foran resto? hehe.. under der skjuler det seg noe ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Derfor er prosjekt ####Resto igangsatt UglyResto? FæælResto? GamlResto? TøffResto? TeitResto? TregResto? SlowResto? FastResto? HahaResto? kun fantasien setter grenser for den der ja.. KROMRESTO.hehe Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Fortell hva #### står for da...... Dessuten heter det vel Retro!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 nah.. hemmelig.. ####Resto er i gang.. får se hva det utvikler seg til.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 countryresto Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by metz countryresto golf country med chrom detaljer er fint, så en strøken i bladet The Golf ifjord vinter var det vel, den var ifra skottland eller noe mener jeg og huske og den var fin... hehe.. kom originalt ifra wolfsburg med chrom detaljer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Den skilt plata der må da være genial hvis du sveiser igjen skilt rom og ha små fangere. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg