Gå til innhold

88mod G60. Ny oppdatert prosjekttråd.

Ranger emnet


GGGolf

Anbefalte innlegg

Dette er då tråden om min 88 mod G60. Kjøpte den kollisjonskada i sommar. Den er heldigvis ikkje rammeskeiv, så etter litt att og fram med å få tak i deler tok eg i haust turen til moss og "Blom`s" her på forumet. Han hadde alt eg trengte:

PanserRsfanger frontplate,to skjermer, bjelke til å feste fanger og speil venstre side. Han var også så gavmild at han kuttet ut del av karrosseriet sitt slik at eg kan kappe ut det som var ødelagt i mitt og sveise i nytt.

 

Bilen er orginal G60 88mod brukt inportert i 97. rulla vel 190000km. Dei siste åra er det skifta clutch, frontrute alle pakningar i motoren og div andre ting i understellet. Det er el. takluke, sentralås, abs og nesten uslitt sportinteriør.

 

plana for bilen er å få den i karrosserimessig fin stand igjen, og lakkere dei lilla delene. Eg vil holde bilen heilt orginal (skal skaffe meg orginal frontfanger en gang) Skal ikkje trimmast eller noke oversize styling. ingen enorm endestuss. Interiøsmessig skal også beholdest orginalt. Skal ta godt vare på denne etter kvart gamle bilen.

 

slik såg den ut da den kom i mine hender.

DSC04037.JPG

 

DSC04039.JPG

 

bilen er karrosserimessig ganske god stand foruten fronten

DSC04041.JPG

 

I og med at eg går på skule har ikkej eg fått gjort så mykje, men sist helg begynte eg som smått å gå i gang. HAr demontert alt i fronten. Har kappa ut den ødlagte delen og har den nye liggendes.

corrado%201.JPG

 

corrado%204.JPG

 

skal skjære litt meirut av batterikassa her, men er ikkje kommet så langt enda

corrado%205.JPG

 

dette skal en gang bli godt som nytt:)

corrado%206.JPG

 

Eg treng litt hjelp av deke folkens. Eg må vite ein del avstandar. Sjå bilde. kva er avstansden mellom dei hulla?? må også vite avstanden fra venstresida til høgresida ved dei to fremste hulla, om de forstår???!

corrado%2010.JPG

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. var ikkje mange som hadde noken pene ord å sei:/ skulel gjerne visst måla frå høgre sida til venstresida på bilen. fra senter til senter av hulla!

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal det være slik?? noken som har bilen sin stående uten sjermer??

Kan dere se om den skal skrå så lant inn? må liksom de på min for at hulla på frontplanten skal passe.

 

 

DSC04245.jpg

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

No tenkte eg skulle få fart i denne spennande tråden min.

Har fått gjort mykje med bilen no. Den nærmer seg klar og eg blir 18 om ein måne presis. Karroserimessig er den foreløpig ferdig, skal få lakket det lilla, men har fått noken motorproblem. Det kan skyldes at motoren har stått ubrukt siden sommer, men dette kommer eg tilbake til.

 

 

HEr har eg punkta plata inn. Alt gjekk i grunn strålende.

DSC04286.jpg

 

baksida

DSC04287.jpg

 

her er eg ferdig sveist, og slipt litt=)

DSCN0576.jpg

 

Var også litt å ta i på kanalen. Slipte vekk der det var rust, punktsandblåste, sveiste og pryla det innvendig med tectyl, og sparkla og grunna og gjorde det skikkelig utanpå.

DSC04281.jpg

DSCN0589.jpg

DSCN0596.jpg

 

her er min gode venn, sveis=)

DSCN0579.jpg

 

ellers har eg repparert ein del andre ting. Eine feste på fangeren måtte lages nytt. eg må berre sei det. Sikaflex redder verden=)

DSCN0604.jpg

 

Har Rensa og skeina opp interiøret.

DSCN0612.jpg

 

slik er bilen pr dags dato. Er berre hime i helgene, så får ikkje gjort så mykje. Men jobber for fult i helgene. Eg er storfornøgd med det eg har fått til. Har en del problemer eg skal skrive om seinere i kveld, men no har eg ikkje meir tid.

 

DSCN0609.jpg

DSCN0611.jpg

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorproblemer: Kjørte bilen skikkelig for første gong siden sommer, og alt gikk knirkefritt. Tomgangel låg litt høg, med 1200, men var jamn. Så etter ei lita stund kjøring, motor på veg til å bli varm, begyner oljelampa å blinke og dure. Såg også at lysa vart svakare etterkvart, og når eg trykte inn clutchen jaga bilen frå 1200-3000 i turtall. No når eg startar bilen i ettertid begynn oljelampa med ein gong. Berre snakk om par sek. Tomgang rusar seg etter noke sek også. Opp mot 3000. Eg har eit noget dårlig batteri, men lada det fult opp, men når bilen går, er ikkje spenninga på meir en 12.5, så lurer på om dynamo er ødelagt. Så dette med tomgangen håper eg er digifant som gir for mykje bensin pga lav batterispenning.

Men dette med oljetrykket då: Snakka med ein gammal dyktig mekaike. Han sa eg skal ta å sette ein oljetrykksmåler på føleren oppe på siden. For det kan hende det er oljekanalene som rett og slett har gått seg tette, siden motoren har stått. han snakket om 1bar ved tomgang og opp i 5 ved 3000-4000o/min.

Forresten så virker ikkje kjørecomputerne heller. Gjorde det for eilita stund tilbake, så det er vel fontaktvansker.

 

Noken som har synspunkt, eller forslag til meg?

Må på EU snart, og er veldig lysten på å få alt til å fungere=)

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår