Gå til innhold

hvorfor virker ikke hornet mitt?

Ranger emnet


ona

Anbefalte innlegg

På min er jeg nødt til å trykke inn hele rattet for at tuten skal virke pga dårlig kontakt mellom bryter og slepering. Kan også være brudd i ledning. Mål spenning mellom forskjellige punkter i kretsen. Til slutt vil du finne feilen

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
På min er jeg nødt til å trykke inn hele rattet for at tuten skal virke pga dårlig kontakt mellom bryter og slepering. Kan også være brudd i ledning. Mål spenning mellom forskjellige punkter i kretsen. Til slutt vil du finne feilen

 

 

Hva gjorde du for å få bedre kontakt mellom bryter og slepering?

F*ens irriterende å ikke ha fløyte :S

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 93 stv selv og kontakta på "tuta" i rattet har en tendens til å hoppe ta på bilen min hvertfall

 

Er nok ikke det som er problemet, vet at det er dårlig kontakt ved sleperingen som er årsaken. Tingen er bare hvordan jeg får fikset dette?

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to "pinnene" som går gjennom rattet og berører sleperingen; skal de være festet på over- eller undersiden av rattet?

 

Dvs. skal de tres gjennom rattet slik at de stikker ut på baksiden? Jeg plages med at det ikke blir ordentlig kontakt på denne måten, de vil bare skli litt tibake.

 

Eller skal de tres fra undersiden slik at det ikke er mulig å dra de opp i rattet? Hvis jeg har de slik så holdes de ikke fast på hver sin ring slik at det da blir kontakt og fløyta går i ett kjør.. :confused:

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår