Gå til innhold

Skal lage en bøyd plate, men av hva? :D

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja dette tokk jo passe av :) jeg fikk ikke opp noe bilde av det du skulle lage men du kan bruke sånn plastikk som er på noen reklameskilt.. den er litt som plexi (drit i at der er et merke navn og ikke en produkt gruppe sak) og kan bøyes fint men er ikke så blank...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt tips? fortsett dette på pm, for dere kommer ikke stort lengere OT en dette.

Mulig det er OT men Earthquacke bør få svar på tiltale når det kommer til å kalle folk "gjerrige" når de synes prisene hans er stive. Som importør BØR han holde seg for god til å komme med sånne utsagn offentlig. Som kunde fra min side er jeg ikke imponert. Hadde planer om SS i pizza bilen, men jeg har ombestemmt meg nå som jeg ser hvordan han er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel lov å si min mening vel?

Det har du din fulle rett til, men det er en forskjell på og si sin ærlige mening, og å være nesten overstadig direkte :)

MEN NOK OFF TOPIC NÅ FOLKENS!

DENNE TRÅDEN STENGES SIKKERT SNART!

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er OT men Earthquacke bør få svar på tiltale når det kommer til å kalle folk "gjerrige" når de synes prisene hans er stive. Som importør BØR han holde seg for god til å komme med sånne utsagn offentlig. Som kunde fra min side er jeg ikke imponert. Hadde planer om SS i pizza bilen, men jeg har ombestemmt meg nå som jeg ser hvordan han er

nå tror jeg ikke det kan være mulig å missforstå Pål's lettere sarkastiske utsagn noe mere en du har Kaare B.

vi som har hengt rundt her en stund har vel opplevd å bli missforstått fra tid til annen men denne tok kaka da.

Når dette er sagt er det en del personer her inne som har skuffet meg med måten de har taklet det som har blitt sagt her inne da og andre har overasket meg..nevner ingen navn

back to topic

som eSso sier slikt plast"glass" som brukes på reklameskilt må jo kunne brukes til dette...god ide:)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår