morten pettesen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Det flaue må jo være å drite deg ut selv med påstandene dine. Vet du kanskje hvor mye han omsetter for siden du kommer med den påstanden? Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 De fleste firmaer må starte i det små Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Sorry for sayin' men fy svarteste f@en så teit denne diskusjonen har blitt! 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaare braaten Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kan stemme det, men Morten har ett poeng med at de FLESTE starter i det små i kjeller osv. Å bøye alle over en kam som Earthquacke gjør å kaller de for "hobby" firmaer er noe drøyt. De fleste vil vel gjerne komme så høyt i omsetting at de kan starte i ett lokale senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaare braaten Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Jada jada, jeg vet at din bror har den nå, men det er faktisk irriterende med folk som snylter. Mvh Dag Johansen Er Morten snylter å da? Siden han har den lixom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 godt tips? fortsett dette på pm, for dere kommer ikke stort lengere OT en dette. da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja dette tokk jo passe av :) jeg fikk ikke opp noe bilde av det du skulle lage men du kan bruke sånn plastikk som er på noen reklameskilt.. den er litt som plexi (drit i at der er et merke navn og ikke en produkt gruppe sak) og kan bøyes fint men er ikke så blank... - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaare braaten Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 godt tips? fortsett dette på pm, for dere kommer ikke stort lengere OT en dette. Mulig det er OT men Earthquacke bør få svar på tiltale når det kommer til å kalle folk "gjerrige" når de synes prisene hans er stive. Som importør BØR han holde seg for god til å komme med sånne utsagn offentlig. Som kunde fra min side er jeg ikke imponert. Hadde planer om SS i pizza bilen, men jeg har ombestemmt meg nå som jeg ser hvordan han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hard to Get, Kaare Braaten? 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaare braaten Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hard to Get, Kaare Braaten? Får vel lov å si min mening vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Får vel lov å si min mening vel? Det har du din fulle rett til, men det er en forskjell på og si sin ærlige mening, og å være nesten overstadig direkte :) MEN NOK OFF TOPIC NÅ FOLKENS! DENNE TRÅDEN STENGES SIKKERT SNART! 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Mulig det er OT men Earthquacke bør få svar på tiltale når det kommer til å kalle folk "gjerrige" når de synes prisene hans er stive. Som importør BØR han holde seg for god til å komme med sånne utsagn offentlig. Som kunde fra min side er jeg ikke imponert. Hadde planer om SS i pizza bilen, men jeg har ombestemmt meg nå som jeg ser hvordan han er nå tror jeg ikke det kan være mulig å missforstå Pål's lettere sarkastiske utsagn noe mere en du har Kaare B. vi som har hengt rundt her en stund har vel opplevd å bli missforstått fra tid til annen men denne tok kaka da. Når dette er sagt er det en del personer her inne som har skuffet meg med måten de har taklet det som har blitt sagt her inne da og andre har overasket meg..nevner ingen navn back to topic som eSso sier slikt plast"glass" som brukes på reklameskilt må jo kunne brukes til dette...god ide:) Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Da gjør vi slik tenker jeg... Så kan hver og en tenke litt over hva man faktisk sier her. Hvem er "guttunge" og ikke.. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg