Gå til innhold

Golf R32 motor

Ranger emnet

lars y

Anbefalte innlegg

Spennende overskrift? :P

Neida, har ikke tenkt å få meg det, bare lurte litt på hvor man får kjøpt det og hvor mye en slik en koster :D

Har søkt litt rundt på bilopphuggere men finner ingen r32

Hadde jeg funnet en rimelig en kunne jeg kanskje overveid og sette den inn i golf "skallet" mitt jeg har til overs, og bare bruke til banekjøring ;)

97 Eclipse GSX

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt om det selv, og gjør det fortsatt:D

Men tyskland er vel stor sjangs for og finne.. Tror markedet for det er dårlig her i Norge..

Var en R32 motor her inne tilsalgs for en stund siden, var vel snakk om rundt 55.høvdinger for den. Hadde gått 7000km da. Denne skal i en Golf 2 (!):)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes svært få R32 i Norge, og enda færre vraka R32, så å finne R32-motor i Norge er nok verken det mest lønnsomme, ei heller det letteste.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt om det selv, og gjør det fortsatt:D

Men tyskland er vel stor sjangs for og finne.. Tror markedet for det er dårlig her i Norge..

Var en R32 motor her inne tilsalgs for en stund siden, var vel snakk om rundt 55.høvdinger for den. Hadde gått 7000km da. Denne skal i en Golf 2 (!):)

Hvis vi snakker om samme eier, så skal den ikke til en Golf II lenger..;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider