Gå til innhold

Noen som er kjent med disse??

Ranger emnet

Ellingh

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 slike som jeg kjøpe på netthandelen for 400 kr pr stk, og dem synes jeg spiller veldig bra og høyt! kan sitte i bilen uttafor huset å spille med dem slik at bilder rister på veggene inni hustet uten problemer.

er også god bass lyd i dem også.

Synes også dem er skikkelig bygd, fikk ikke noe intrykk av at dette var dårlige greier. så jeg vil anbefale disse på det sterkeste=)

å at man kan få dem for 4-600kr på netthandelen er billig! er nok det beste man får til den prisen vil jeg tippe.

Å for dem som ikke har prøvd dem, hvorfor sier dere noe? dere sitter jo bare der å gjetter, å boschmann hørtes jall ut det må være dårlig siden det ikke er så kjent osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. veldi mye bra tilbakemeldinger her.. dennis åssen bil , kasse og forsterker har du`?.. det blir 2 styk i en bmw e34.. noen som har anbefaling av kasse til dette? å jeg regner med at helixen driver 2 slike uten no problem.. vist noen har noen tips eller no konstruktiv å si er jeg takknemlig. selv om det er kritikk(så lenge det ikke er totalt ubegrunna) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smell opp ei kasse på 90liter med ett par bassrefleksporter så blir d sikkert god lyd uansett hvilken bass du setter inn, er sånn ca d de fleste skal ha (jada vet noen skal ha mindre og mer men gjennomsnittet liksom)

Og tror den Helix-en din driver dem uten problemer da, kunne eventuellt kjøpt deg en kondis på 1f eller noe slikt.........og bruk skikkelige kabler, minst 25mm men helst 35-50.

Plumbooo: neida er klar over at d er liten hjelp, derfor jeg poengterte at jeg IKKE har prøvd disse og derfor har liten grunn til å uttale meg om akkurat disse, bare vet at Earthquake eller Cadence er sikkerstikk HVIS han blir misfornøyd med lyden fra dem og vil bytte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss da, kjøp cadence eller earthquake så blir det helt sikkert bra om boschmann'a ikke duger! enkelt å greit... :well:

men sorry for ot- ellingh!

rehner med det er 4 ohms elementer og at helixen er stabil i 1 ohm- 4 bm i lukka kasse (som jeg tipper blir rundt 110-120 liter) på helixen kan være morro..! ;) da vil du attpåtil ratt få litt "kvalitet" på bassen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. veldi mye bra tilbakemeldinger her.. dennis åssen bil , kasse og forsterker har du`?.. det blir 2 styk i en bmw e34.. noen som har anbefaling av kasse til dette? å jeg regner med at helixen driver 2 slike uten no problem.. vist noen har noen tips eller no konstruktiv å si er jeg takknemlig. selv om det er kritikk(så lenge det ikke er totalt ubegrunna) hehe..

Har en Toyota Celica 2000 modell,

basskassene er på ca 45l hver, og har 2 stk BM ZX3-S5E forsterkere som driver en sub hver.

Jeg synes lydkvaliteten er bra, men jeg er ikke en hi-fi geek, men synes da ikke hva som helst er ok, setter noen kvalitets krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider