Gå til innhold

golf 3 stjålet fra Tønsberg....

Ranger emnet

xcuze

Anbefalte innlegg

http://tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061202/NYHETER/112020324/1011/AT

noen som har sett en rød 3'er? med vit stylign, og blått panser??

så står det, ikke tut. jeg kjører så fort jeg kan i bak ruta...

er bilen til en bekjent... han er sikkert glade for alle tips...

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke, har ikke hørt noe mer... følg diskusjonen på tb.no der ligger også mail adressa hans, så alle som vil kan legge han til MSN og få film av han som kjører rundt i den... han som har tatt den har tydelig vis hvert over hele hvert over hele vestfold.... Tror ikke han som har gjort det egentlig veit hva han har begitt seg ut på..

kjipt og ta en så gjenkjennelig bil... og ikke minst til en person som omtrent kjenner alle rundt i Tønsber og omg.....

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unskyld meg for at jeg sier dette men: :hvaskjera

hvilken j.... tulling har et sterio anlegg til 100000kr i bilen UTEN OG FORSIKRE DET!! har ABSOLUTT INGEN MEDFØLELSE for denne personen eller andre som har dyre anlegg i bilene sine UTEN og forsikre det!! hahahaahahaahahahah

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unskyld meg for at jeg sier dette men: :hvaskjera

hvilken j.... tulling har et sterio anlegg til 100000kr i bilen UTEN OG FORSIKRE DET!! har ABSOLUTT INGEN MEDFØLELSE for denne personen eller andre som har dyre anlegg i bilene sine UTEN og forsikre det!! hahahaahahaahahahah

Blir litt feil da.. Så du mener det at de som ikke har forsikring fortjener å ha innbrudd?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke akuratt det jeg mener da.. men har man IKKE forsikring så er jo det veldig kjipt da..he he er greit at folk IKKE forsikre sterio anlegg osv..men da regner jeg med at di har ræva full av penger og har råd til og tape alt di har lagt ut.....

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvfølgelig veldig kjip for eier.

men i tb står det at denne plassen i våle er kjent for å sette biler i brann, og på videoen synes ansiktet til biltyven godt.

er det noen som vet hvor denne plassen er ?

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvfølgelig veldig kjip for eier.

men i tb står det at denne plassen i våle er kjent for å sette biler i brann, og på videoen synes ansiktet til biltyven godt.

er det noen som vet hvor denne plassen er ?

Video? Hvor? Burde kanskje få lagt ut noe sånt så folk vet hvem de må holde seg unna..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider