Volvo 850 GLT Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Lurer på hvordan det går an og få på solfilm uten og få luft i melom har prøvd flere ganger og ta ut rutene og spraie glaset med en blanding vann og salo men same onfiredevi får jeg luft i melom og en annen ting hvordan klare det på bakruten som er buet . Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det er vrient .. Men først og fremst, ikke kjøp billig film, som på bilrekvisitaer og sånt. Og varme er lurt å bruke på bua ruter ... For bra resultat vil jeg vel anbefale profesjonelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 pass på å også spray væske oppå filmen når den er lagt over vinduet. slik får du ikke masse riper i filmen. og, det er bare å ta seg tid til det. et vindu kan ta alt ifra et par min til en halv time å få bra. så, eneste tipset jeg kan gi. er å ta seg god tid, ikke bruk noe jalla-film, dra alle boble i fra midten på vinduet og så i loddrette retninger opp-ned, å skjære av en millimeter eller to på rundt filmen ved vinduet hjelper mer en hva du tror. egentlig bare å føle seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bra prosjekt! Hva er planene dine? når er du ferdig? stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 skal du ha turbo ell:wonder: peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 på vinduene? :D tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 :thumb ja peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bra prosjekt! Hva er planene dine? når er du ferdig? stå på!! Holder på og prøve og pife opp en volvo 850 mye som skal gjøres alt ifra ful styling til 18" felger men er på sykepenger så går lit for seit fremover med prosjektet men får ta tiden til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 skal du ha turbo ell:wonder: Blir nok ikke noe turbo med det første men planen er der men begyner med utsenet så får vi se vor lei jeg er når jeg er ferdig med det men har lyst og hive inn en turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 skal du ha et bra resultat enklest mulig så hadde jeg brukt proffer. da får du det strøkent, og får garanti på filmen. er verdt penga sine det.. Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 på vinduene? :D tøft.. Ja var planen men får bare se har ikke så lyst og betale kr 4000 for jobben men får bare se har mange andre steder jeg ville brukt di pengene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 skal du ha et bra resultat enklest mulig så hadde jeg brukt proffer. da får du det strøkent, og får garanti på filmen. er verdt penga sine det.. Det er nok sant men har så mye planer som koster en liten formue og site ut i live så må bare jobe meg igjenom listen som er lannnnng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 SØK, og du skal finne! :google Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg