BjR Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Nice, ikke så lett å få kloa i en slik :) Er ikke slaglengden i disse motorene økt med ganske mye i forhold til den originale 3'literen? Godt med moment i den kraftpakka der. Skjelden bil, ta godt vare på den :) -- 3000GT VR-4 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Slik ser de ut.. bare de er litt vaska.. Det er jævla pene biler de der. -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ekke det den ene svenske på bilde der? No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvor ligger listeprisen på en Lotus Omega? Nydelig bil! interiøret er vel også tatt meget godt vare på? =) "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Som spurt før, hvofor ble denne sticky? Vil gjerne vite det jeg også. Den har jo ikke spesielt mange sider og den er heller ikke spesielt viktig så derfor lurer jeg på det. "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lurer også på hvorfor den ble klistret, men men... For å rydde litt opp i hva folk tror og ikke tror, - jeg snakket med eieren av bilen da jeg var en tur i Telemark. Han var ikke derfra og vi møttes tilfeldig, - jeg kjørte Supra og han Tyskerbrakke, og jeg kjenner han ikke personlig. Jeg hadde nok også kjørt Supra'n i bekken om jeg hadde fått velge mellom disse to. Jeg har kjørt mye rart og eid enda mere rare biler, men Lotus Omega'n overgår nok alle disse bilene. Det er en bil jeg ikke har kjørt selv ennå. Bilen var importert i år fra Italia, og jada det er en kostbar bil. Et raskt søk på mobile og man finner biler mellom 25 til 35.000 Euro. Og da må man jo både plusse på moms og avgifter. Han sa faktisk at han først hadde tenkt å bruke den til banebil/lekebil, men etter å ha søkt litt på nettet og samlet informasjon om Lotus Omega så anså han bilen til å være for sjelden og for spesiell til å bruke til det. Nye vinterdekk var innkjøpt og på fine vinterdager så var det ingen umulighet at bilen fikk luftet seg en tur. Ettersom jeg forstod av han så hadde han drevet med bilsport i mange år, så det er nok helt sikkert at vi får se denne bilen ligge bredt på baner i fremtiden. Bilen skulle brukes og ikke settes bort for å samle støv, og den var allerede bremset på rulle men både eieren og han med rullene syntes det var litt "snaue" tall som kom frem, så det var små-små planer på gang allerede. Selv om jeg ikke kjenner eieren av bilen, så dannet jeg meg et inntrykk av han den tiden vi snakket sammen. Tror nok at bilen er i de beste hender og den kommer til å bli brukt til det som den var ment til - å kjøre med. Uten at jeg skal spekulere i det, så hørtes også ut som om karen hadde økonomi til å eie en slik bil med de utgifter det fører med seg - både på å vedlikeholde bilen samt kanskje forbedre den litt. Veldig ofte (har gjort det mange ganger selv) så har noen kjøpt seg en bil der selv eksoshalen er belånt, og da har man ikke råd til nesten noe mer vedlikehold enn å fylle luft i hjulene. Denne bilen har det mye bedre der den er nå enn hos veldig-veldig mange andre i landet vårt. Bilen var strøken, den hadde bare gått noen og førtitusen kilometer og jeg må bare si til dere som er "skeptiske" til at bilen har havnet hos feil eier - ta det helt med ro... . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Slik ser de ut.. bare de er litt vaska.. sånn heilt egentli så ser den ikke sånn ut ... d der e en anna grønn farge en den som e orginalt på lotusen ... å t du som sporte om ikke d der av en av svenskan ... så e d der han Stefan(en svenske) ... den e jo nåkka spensti den bilen der ... å den e vel så langt fra en orginal lotus som man kan få d!!! e bare å ta av sæ hatten før :D http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Lurer også på hvorfor den ble klistret, men men... For å rydde litt opp i hva folk tror og ikke tror, - jeg snakket med eieren av bilen da jeg var en tur i Telemark. Han var ikke derfra og vi møttes tilfeldig, - jeg kjørte Supra og han Tyskerbrakke, og jeg kjenner han ikke personlig. Jeg hadde nok også kjørt Supra'n i bekken om jeg hadde fått velge mellom disse to. Jeg har kjørt mye rart og eid enda mere rare biler, men Lotus Omega'n overgår nok alle disse bilene. Det er en bil jeg ikke har kjørt selv ennå. Bilen var importert i år fra Italia, og jada det er en kostbar bil. Et raskt søk på mobile og man finner biler mellom 25 til 35.000 Euro. Og da må man jo både plusse på moms og avgifter. Han sa faktisk at han først hadde tenkt å bruke den til banebil/lekebil, men etter å ha søkt litt på nettet og samlet informasjon om Lotus Omega så anså han bilen til å være for sjelden og for spesiell til å bruke til det. Nye vinterdekk var innkjøpt og på fine vinterdager så var det ingen umulighet at bilen fikk luftet seg en tur. Ettersom jeg forstod av han så hadde han drevet med bilsport i mange år, så det er nok helt sikkert at vi får se denne bilen ligge bredt på baner i fremtiden. Bilen skulle brukes og ikke settes bort for å samle støv, og den var allerede bremset på rulle men både eieren og han med rullene syntes det var litt "snaue" tall som kom frem, så det var små-små planer på gang allerede. Selv om jeg ikke kjenner eieren av bilen, så dannet jeg meg et inntrykk av han den tiden vi snakket sammen. Tror nok at bilen er i de beste hender og den kommer til å bli brukt til det som den var ment til - å kjøre med. Uten at jeg skal spekulere i det, så hørtes også ut som om karen hadde økonomi til å eie en slik bil med de utgifter det fører med seg - både på å vedlikeholde bilen samt kanskje forbedre den litt. Veldig ofte (har gjort det mange ganger selv) så har noen kjøpt seg en bil der selv eksoshalen er belånt, og da har man ikke råd til nesten noe mer vedlikehold enn å fylle luft i hjulene. Denne bilen har det mye bedre der den er nå enn hos veldig-veldig mange andre i landet vårt. Bilen var strøken, den hadde bare gått noen og førtitusen kilometer og jeg må bare si til dere som er "skeptiske" til at bilen har havnet hos feil eier - ta det helt med ro... Jeg skjønte ironien fra første stund, :chairshot men må ikke tulle med slikt. God den har havnet i rette hender, har selv kjøpt meg noe lignede Lotus omega i helgen ;) hehe Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 sånn heilt egentli så ser den ikke sånn ut ... d der e en anna grønn farge en den som e orginalt på lotusen ... å t du som sporte om ikke d der av en av svenskan ... så e d der han Stefan(en svenske) ... den e jo nåkka spensti den bilen der ... å den e vel så langt fra en orginal lotus som man kan få d!!! e bare å ta av sæ hatten før :D Jeg vet jo det:D, men orginale formen på bilen er den samme. Eneste den leppa han har under. Jeg vet også hva som er gjort med denne bilen. Har også pratet med eieren av denne bilen tidligere. Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Lurer også på hvorfor den ble klistret, men men... For å rydde litt opp i hva folk tror og ikke tror, - jeg snakket med eieren av bilen da jeg var en tur i Telemark. Han var ikke derfra og vi møttes tilfeldig, - jeg kjørte Supra og han Tyskerbrakke, og jeg kjenner han ikke personlig. Jeg hadde nok også kjørt Supra'n i bekken om jeg hadde fått velge mellom disse to. Jeg har kjørt mye rart og eid enda mere rare biler, men Lotus Omega'n overgår nok alle disse bilene. Det er en bil jeg ikke har kjørt selv ennå. Bilen var importert i år fra Italia, og jada det er en kostbar bil. Et raskt søk på mobile og man finner biler mellom 25 til 35.000 Euro. Og da må man jo både plusse på moms og avgifter. Han sa faktisk at han først hadde tenkt å bruke den til banebil/lekebil, men etter å ha søkt litt på nettet og samlet informasjon om Lotus Omega så anså han bilen til å være for sjelden og for spesiell til å bruke til det. Nye vinterdekk var innkjøpt og på fine vinterdager så var det ingen umulighet at bilen fikk luftet seg en tur. Ettersom jeg forstod av han så hadde han drevet med bilsport i mange år, så det er nok helt sikkert at vi får se denne bilen ligge bredt på baner i fremtiden. Bilen skulle brukes og ikke settes bort for å samle støv, og den var allerede bremset på rulle men både eieren og han med rullene syntes det var litt "snaue" tall som kom frem, så det var små-små planer på gang allerede. Selv om jeg ikke kjenner eieren av bilen, så dannet jeg meg et inntrykk av han den tiden vi snakket sammen. Tror nok at bilen er i de beste hender og den kommer til å bli brukt til det som den var ment til - å kjøre med. Uten at jeg skal spekulere i det, så hørtes også ut som om karen hadde økonomi til å eie en slik bil med de utgifter det fører med seg - både på å vedlikeholde bilen samt kanskje forbedre den litt. Veldig ofte (har gjort det mange ganger selv) så har noen kjøpt seg en bil der selv eksoshalen er belånt, og da har man ikke råd til nesten noe mer vedlikehold enn å fylle luft i hjulene. Denne bilen har det mye bedre der den er nå enn hos veldig-veldig mange andre i landet vårt. Bilen var strøken, den hadde bare gått noen og førtitusen kilometer og jeg må bare si til dere som er "skeptiske" til at bilen har havnet hos feil eier - ta det helt med ro... Hehe.. dette er noe annet.. Men uansett, så er dette en bil som ikke burde brukes på vinteren.;) Det virket som om du kjente eieren, bare. Hadde jeg kjent denne personen, så hadde jeg lappet til ham om han hadde hatt planer om å bruke opp denne bilen.. Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ekke det den ene svenske på bilde der? Du finner mer om den på http://www.lotusomega.se Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Den var rett og slett skamfet. - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 åffor sticky? Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kan ikke bare en moderator svare her? Eller bare svare ved å gjøre denne tråden en normal tråd igjen.. Beklager maset mitt (og sikkert andres), men ingen grunn til at denne skal være sticky og ingen andres. - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Uff.. Drømme bilen dette! Ekte bmw killer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg