TurboKnut Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Snakket med en hyggelig kar i går som hadde tatt hjem en gammel Omega som han egentlig hadde tenkt å bruke som driftebil. Det var forresten noe turbogreier på den....... :wonder: Men, - etter å ha kjørt bilen litt sa han at den var kanskje litt for bra til å bruke til det, så han skulle heller sette skilt på den og bruke den som vinterbil.... Her er noen bilder av den :ahahahhaha: :D Fin bil forresten. (ja den var original) . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Dette er jo kongebiler, rekke seks i disse hvist jeg ikke husker feil? Trenger en vask...... K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Ja, var vist det... . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 får ta noen ordentlige bilder når eieren har giddet å vasket den.. pene biler dette Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 iiiiidiot.. vinter bil du liksom... faen altsåå... feite biler... kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 De der er drit råe! Hehe må gå godt det dæt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Haha vinterbil! Den der klare du nesten ikkje ta løs med på vinterføre. Er jo en bil til nesten 300tusen. En kamerat av meg har nr 483. Hvilken nr har denne? x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 5hundre og noen å 40 mener jeg det var. 552 nm/4000 rpm = gode krefter på vinterføre.... . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 bruker ikke denne bilen til vinterbil!fyfaen blir sur av høre slikt!!er kansje 400 stykker igjen!!! vask poler den sett den i en varmgarasje med engang eller så stjeler jeg den, veit hvor du bor , henta noen felger hos deg!! Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ok.. Uansett rå bil det der. Spesielt til og være så gammel opel. Vet ikke om du har prøvd den. Men det drar heleveien til 300. Sykeste jeg har sotte på med. Men han kjørte på 0,8 da. usikker hva de ladder orginalt. x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Bare å komme, det er ikke min bil så du drar nok tomhendt herfra :D om du ikke behøver en sliten Citroen da.. (og jeg har ikke tenkt å avsløre hvor Omega'n hører hjemme). Nei - jeg har ikke prøvd den og tviler vel på at det blir mulighet for det. Og, - jeg tror nok at bilen blir godt tatt vare på også. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Rå bil, men synd å bruke den på vintern da. :( - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ta vare på den! er den til salgs? så veldigt orginal ut!det er bra!!! Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Lotus Omega som vinter bil? har han røyka sokka sine? den er jo driit rå! http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis det er Supra´n han vil spare framfor Omega´n, så er vel Lotus Omega´n mer verdt vil jeg tro.. Ser ut som en fet bil - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg