Gå til innhold

Bytte Frontlykter på E39

Ranger emnet

ChristianHolmedal

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en E39 touring hvor det er originale xenon på, og vil bytte ut til uoriginal chomelykter med angeleyes.

Vet noen om dette blir et problem?

Tenker da på kablingen som går til de originale lyktene, kontra uoriginale lyker, og vil jeg eventuelt få noen feilkoder. . .?

-christian-

Bmw 528 Touring 97` (vinterbil)

VW Caddy Pickup 85`

VW Beach Buggy 69'

Peugeot 306 S16 94' (under bygging)

Jeppe 22 sport m/mercury 200

Zodiac Pro 500 rib m/johnson 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Jeg tror ikke du vil få noen feilmeldinger. Uansett er det jo bare å prøve den ene lykten. Det er relativt lett på E39 og hvis det blir noe er det bare å skifte tilbake. Jeg husker ikke hvor lang tid jeg brukte for å skifte på min forrige (fikk forøvrig ingen feilmeld.), men det tok ikke lange stunden..

Ok . .har bestillt de nye lyktene, og får satse på at det går bra . . .kan jo ikke ha de grusomme originale lyktene. .med oransje blinkers .. æsj .. :D

-christian-

VW Caddy Pickup 85`

VW Beach Buggy 69'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvor bestilte du lyktene?

Og hva skal du gjøre med de gamle ?

Hei!

De gamle lyktene blir vel stuet bort, hvis ingen vil ha de da . .

De nye jeg har kjøpt kommer fra http://www.realcar.no

http://realcar-no.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Håper de vil passe bilen utseende messig . .

Vet noen forresten om jeg kan bruke originale xenon pærene på disse lyktene?

Da de nye garantert ikke har automatisk høydejustering. . regner egentlig med at jeg må kjøpe et xenon kit utenom også. ..men hadde vært kjekt å brukt de originale . .

-christian-

VW Caddy Pickup 85`

VW Beach Buggy 69'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De gamle lyktene blir vel stuet bort, hvis ingen vil ha de da . .

De nye jeg har kjøpt kommer fra http://www.realcar.no

http://realcar-no.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Håper de vil passe bilen utseende messig . .

Vet noen forresten om jeg kan bruke originale xenon pærene på disse lyktene?

Da de nye garantert ikke har automatisk høydejustering. . regner egentlig med at jeg må kjøpe et xenon kit utenom også. ..men hadde vært kjekt å brukt de originale . .

-christian-

Jeg fant ikke noen lykter med Xenon inn på den sida der..

Jeg har en lykt som leker , om den ikke går å fikse kan jeg være interesert i de gamle .. Pris ?

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke noen lykter med Xenon inn på den sida der..

Jeg har en lykt som leker , om den ikke går å fikse kan jeg være interesert i de gamle .. Pris ?

De nye jeg har bestillt, har ikke xenon. Derof lurer jeg på om jeg kan bruke det originale oppsettet, eller om jeg må bygge om ledningsnettet,slik at jeg kan bruke vanlige halogenpærer, eller et uoriginalt xenon-kit for ombygging . . tviler på jeg kan bruke de originale. . .

Pris på lyktene. . .hmmm . ..vet ikke hva slikt koster nytt . .men jeg må først se på de nye lyktene, og få de til å passe før jeg kan selge de gamle. .

-christian-

VW Caddy Pickup 85`

VW Beach Buggy 69'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skulle lagt i litt mer penger og fått de originale HELLA-lyktene istedenfor de jallalyktene der.. har hørt mye dritt om uoriginalelykter som dårlig passform, de lekker vann/dugger.. har dårlig lys osv..

I tillegg har disse lyktene på siden du linket til 4 dioder som angeleyes istedenfor Celis-ringen... Ikke pent spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider