Gå til innhold

granada gasse som passer på b230k insuget?

Ranger emnet

volvo@gutten

Anbefalte innlegg

men åssen motter er det dem sitter på?

Sitter på granada/taunus.Passer nesten rett på det liggende innsuget.

bare file opp hullene litt.

Jeg brukte denne gasseren på min 360 bilcrossbil med k-kam og det var definitivt merkbar forskjell.(til det bedre ja!!):drive2

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

har ikke du hatt K motor da esbandos?? disse har sånne drit gassere med vacuumstyrt sekundærspjeld.. 36\36 gasseren åpner begge spjeld synkront altså en dobbel gasser. 36\32 åpner først 32 spjeldet og 36 ved fullgass. såkalt 2port gasser... Om jeg ikke har missforstått noe da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i136.photobucket.com/albums/q196/volvo_gutten/mitt145.jpg <- er ikke det et k-innsug med a-forgasser? Er slike innsug jeg har sett på k-motorer..

jo, har hatt en k-motor, men rakk ikke å se så mye på den før jeg solgte den.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i136.photobucket.com/albums/q196/volvo_gutten/mitt145.jpg <- er ikke det et k-innsug med a-forgasser? Er slike innsug jeg har sett på k-motorer..

jo, har hatt en k-motor, men rakk ikke å se så mye på den før jeg solgte den.. :)

Dette er en B230K motore

Bilde004.jpg

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider