2Fat 2Fly Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Vinter: Sommer: Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Først gullet mitt: Egne bilder av egen bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 meget godt bilde dette ! :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er ikke noe flink og knipse, men her er ett par bilder av min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Et par bilder. Savner sommern! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Min 2001 Seat Ibiza 16V How?! :) Sånn stativ med sugekopp montert høyt på bakskjermen? Fartsfyllt bilde uansett! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 bruksbilen : 99 mod Transporter 2,5 TDi Og leketøyet: 86 Orginal Vingebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Omega Bildene er helt ferske 4 timer siden jeg tok dem, når jeg så dem måtte jeg ut og vaske og polere bilen hehe, fysj møkkete ;) slik ble det da:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kan vel slenge ut et etter vask: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bilen Min: BMW 320 Coupe 97 Modell Gleder meg til Sommeren igjen.. Lei av møkkete bil på våte salt veier nå. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg får vell slenge ut bilder av bilene mine jeg også da:) Dette er hverdags bilen min ford mondeo 2003 mod tdci 2.0 115hk(ikke sivil purk:doh ) Dette er prosjektet mitt Bmw 325i turbo:smilbmw: Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 How?! :) Sånn stativ med sugekopp montert høyt på bakskjermen? Fartsfyllt bilde uansett! :) Sugekoppstativ ja, har nettopp kjøpt det, så må ut og ta noen fler bilder jeg skal legge ut fra det. Festet på taket btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er temmelig sikker på at det skal finnes en slik tråd til her på forumet. Greide ikke lete den opp. Men uansett, kan alltids legge ut noen bilder av bilen min. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 eget bilde av egen bil. skulle 0nske jeg fant ut av det kameraet :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 her e då min bil. Har ikkje fått gjort noe spes me an ennå. Unntatt å fresha opp grillen litt da... Før: Midt i arbeidet: Og tilslutt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg