Aleksand3r Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hvordan får man av vindusveiven? Er en Opel Vectra A det er snakk om. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ta av "dekselet" som sitter på veiva, under det så sitter det en skrue. Skru den skruen ut og dra vindusveiven rett ut. Rett meg om jeg er på tur. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis det ikke er noen skrue å finne så er det sannsynligvis et c-klips som holder sveiva på plass. Hvis du ikke får det av med et skrujern og mye banning kan du prøve å dra et tøystykke mellom sveiva og dørtrekket og fikle av klipset på den måten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTDUDE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kjøp en ordentlig bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kjøp en ordentlig bil... Og takk til deg. Det er et C-klips som holder sveiva ja, du må bruke ei nebbtang med "bøy" på, eller vis du vis mishandle dørtrekket så tar du et skrujern og får klipset ut med. når du skal ha på sveiva igjen så tar du og setter klipset der det skal være på sveiva og slår den på igjen. Er et rent hel**te og få av sveiva på vectra Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg